2. KİTAP 53. BÖLÜM
Max, Benjamin ve Lauren, Karadul'un tam olarak nerde olduğunu öğrenmek üzere Elsa'yla konuşmak için mahzene inmişlerdi. Belki de bu konuşmanın sonunda Elsa'nın serbest kalmak için bir şansı olacaktı. Onun da bunu geri çevirmeye hiç niyeti yoktu.
"Elsa, bize yardımın gerekiyor." dedi Max.
"Eğer sonunda bana güvenebilecekseniz, elimden geldiğince her konuda yardım edebilirim."
"Victoria alındı."
"Karadul onu kaçırdı." dedi Benjamin. "Ve Karadul'un yerini sadece sen bilebilirsin."
"Karadul'un saklandığı ya da toplandığı birçok mekan var. Size her birinin yerini söyleyebilirim. Ama sorun şu ki, onu zamanında bulabilecek misiniz?"
"Bu da ne demek oluyor?" diye sordu Lauren. "Onu öldürmek mi istiyorlar?"
"Belki de. Ama yalnızca bir ihtimal. Sizi korkutmak istiyor da olabilirler."
"Elimizden geldiğince hızlı olacağız. Başka çaremiz yok. Sadece bize yerlerini söyle." dedi Max.
"O kadar yerin adresini hafızamda tutamam. Hepsi bir kağıtta yazıyor."
"Umarım bu da zorlu bir sınav değildir." diye ekledi Benjamin.
"Ah, hayır. Ortak salonda, çantamın içinde."
"Evet, yeterince kolay. Teşekkür ederiz."
"Umarım yardımcı olabilirim."
Max, Benjamin ve Lauren'ı da alıp giderken Elsa, onları durdu. Max'e söylemek istediği bir şey vardı.
"Max!"
"Evet?"
"Eğer onu bulursanız, olanlar için üzgün olduğumu söyle. Anlıyorsun, değil mi?"
Başını salladı Max. Anlıyordu. Blake ile yaşadıklarından bahsediyordu Elsa. Derhal mahzenden çıktılar ve Yetenek-8'in ortak salonuna geçtiler. Birilerine sorup, Elsa'nın çantasını buldular ve aceleyle aramaya koyuldular. Bir sürü kağıt vardı ve içlerinden birinin üzerinde "Adresler" yazıyordu.
"Tanrım!" dedi Max. "Tam 9 adres var ve hepsi birbirinden çok uzakta."
"Öyleyse derhal en yakın adresten başlasak iyi olur." diye karşılık verdi Benjamin.
Tam o anda tüm okulun elektriği kesiliverdi. Güneşsiz bir gündü ve gökyüzünden gelen ışık, binayı fazla aydınlatmıyordu.
"Jeneratörün devreye girmesi gerekmiyor mu?" diye sordu Lauren.
"Kesinlikle gerekiyor." diye cevapladı Max.
Kağıdı da alıp hemen salondan çıkmışlardı ki, o anda Yetenek-10 ile karşılaştılar. Elektrik odasına doğru gidiyorlardı.
"Sanırım hepimiz aynı düşüncedeyiz." dedi Aiden.
"Elektrik odası."
Elektrik odasına doğru koşmaya başladılar. İkinci katta, yönetim bölümündeydi. Odanın girişine kadar koştular fakat kapıyı açmaya çalıştıkları an, içlerini büyük bir korku saldı.
"Wehi olmalı." dedi Blake, korkuyla.
"Peki ama burda ne işi var? Bodrum katında olması gerekmiyor muydu?" diye sordu Jessie.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...