59. BÖLÜM
Karanlık Tarafa geçti Blake. Mezarın başında ne yaptığını hatırlamıyordu. Ancak buraya gelmesinin nedeninin aniden döktüren yağmur olduğundan emindi.
Arazide biraz yürümeye başladı. O ilerliyor, ilerledikçe sanki zaman geriye gidiyor gibiydi. Binanın önüne kadar geldiğinde hangi tarihte olduğunu fark etti. 7 Nisan 1873. Birkaç adım daha attı ve bahçeye girdi. Binadan gelen sesleri işitebiliyordu.
"Yarışmaları hemen gelecek ay başlatın. Gelecek yıl çok büyük bir yıl olacak! Buna hazır mısın, Cliff?"
Konuşan Clyve McGregor'du. Yani McGregor Yetenek Okulu'nun kurucusu ve ilk yöneticisi. Cliff ise onun oğluydu. Tarih yeniden ilerlemeye başladı. Artık 6 Kasım 1895'ti. Clyve'ın 22 yıllık yönetiminden sonra sıra oğlu Cliff'teydi.
"Dinle, evlat. Bu okulu bu kadar ünlü ve güçlü yapmak babam için bile çok zor oldu. Benden sonra bu tahta sen oturacaksın."
Oğlu Cy'dan bahsediyordu, Cliff. Sıra Cy'ın yönetimindeydi. Cliff sadece 6 yıl kalabilmişti yönetimde. Amansız bir hastalığa yakalanmıştı. Henüz 18 yaşında McGregor'un başında geçmişti Cy, 4 Eylül 1901'de. Çok gençti ancak yine de onun yerine yönetimi alabilecek biri vardı. Sadece 17 yaşındayken bir oğlu olmuştu.
"Seni buna hazırlamam gerekiyor, Clay. Henüz çok küçüksün ama ileride benim yerime geçeceksin. Çok uzun bir süre sonra değil."
Clay, 16 yaşında McGregor'un yönetimini eline almıştı ve bunu başaran en genç yöneticiydi. Tarih şimdi 21 Ekim 1916'ydı.
"Dinle, Cord. Sen çok güçlü bir çocuksun. Tüm bu etrafındakilere bir bak. Gelecekte hepsi senin olacak."
Clay, 20 yıl sonra tahtını oğlu Cord'a bıraktı. 16 Haziran 1936, Cord'un yönetimi eline aldığı tarihti. Artık o oğlunu buna hazırlıyordu.
"İyi işler çıkaracağından eminim, Colyn! Benden daha iyi bir yönetici olacaksın. Ve eminim oğlun da öyle olacak."
Cord, 24 yıllık yönetim süresiyle tahtta en uzun süre kalan ikinci yönetici oldu. Ayrıca yetenek okulları arasındaki rekabetin sürdüğü yıllarda yönetimin sahibiydi Cord. 15 Mayıs 1960 tarihinde artık yönetimi oğlu Colyn'e devretme vakti gelmişti. Colyn gerçekten harika bir yönetici olmuştu. McGregor'un başına gelenler arasında en iyilerden biriydi.
"İçeri gel, Colt. Gelecekteki evinle tanış. Burası, buradaki her şey tamamen senin olacak. Bütün varlığım senindir."
14 yıl sonra Colyn'in oğlu Colt tahta çıktı. Tarih 19 Temmuz 1974'tü. 30 yıllık tahtta kalma süresiyle McGregor'un en uzun süreli yönetiminin sahibiydi Colt. Çok çetin bir yönetici olmuştu. Öfkesi, sevgisi kadar büyüktü. Oğlu da bu özelliğini ondan alıyordu.
"Sen McGregor'un gelmiş geçmiş en muhteşem müdürü olacaksın, Carl. Herkes seni konuşacak. Herkes yaptıklarından söz edecek. Yıllarca, yüzyıllarca unutulmayacaksın. İlk atamız Clyve'dan bile daha çok anılacaksın."
Colt, yönetimin şu anki sahibi Carl McGregor'un babasıydı. Blake, bunları izlerken duygulanmamış değildi. 8 Nisan 2004 tarihinde sonunda Carl, tahta çıktı. Aslında tüm bunlar Blake'i ilgilendirmiyordu. Ancak bunları görmesinin bir nedeni vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...