53. "Karanlık Askerin Amacı"

656 68 0
                                    

53. BÖLÜM

Mona, öğrendiklerini hemen Victoria ve diğerlerine ulaştırmak istiyordu. İlk olarak anlatacaklarını değil, dikkatlerini çekecek bir şey yazdı aynaya. Ardından beklemeye koyuldu.

Bu sırada Max, Ken ve Jason da Nemf ile konuşmaya başlamışlardı. Ondan o kadar umutluydular ki, her şeyin cevabını onda arıyorlardı.

"Alınanları geri getirebilir misin? Bunu yapabiliyor musun?" diye sordu Jason. Sudan yaratılmış bir şeyin yüz ifadesini anlamak çok zor oluyordu ancak Nemf, kesinlikle gülümsüyordu.

"Alınanları geri getirmek mi? Ben melek değilim. İster peri deyin, ister sudan bir hayalet ancak böyle bir gücüm yok. Ben sadece onları sizden uzak tutabilirim."

"Doğrusu bu bile bir çok şeyi değiştirmemizi sağlar. Eğer bunu yaparsan, sana minnettar olacağız." dedi Max. Soru sorma sırası Ken'deydi.

"Peki, herkesi nasıl geri getireceğimizi söyleyebilir misin?"

"Tanımadığınız kimseyi geri getiremezsiniz. Hayatınızda önemli olan insanların yokluğunu fark edebilirsiniz sadece."

"Yani sadece Yetenek-10 sınıfı mı geride kalacak? Burada birbirlerini bu kadar önemseyen tek insanlarsınız, Jason."

"Karanlık Askerler, biz Nemflerden çok daha önce yaratıldılar. İnsanların bu dünyaya gelmeleriyle onlar amaçlarını değiştirdiler. Hepsi değil tabii. Nadiren iyi niyetliler görülebilir. Farklı ordular oluşturdular. Dünyanın her yerinde insanların göremediği ordular var." diyerek anlatmaya başladı Nemf. "Uzun bir zaman sonra Nemfler ortaya çıktı. Bir sürü tür var. Ancak içlerinden sadece biri Karanlık Orduya karşı yaratıldı."

"Siz, değil mi?" diye sordu Max. "Su Nemfleri."

"Evet, Max. Biz su Nemfleri, Karanlık Orduya karşı getirildik. Burada bu nehrin hala akmasına yardımcı oluyorum. Beni güçlü kılıyor. Günün yarısından çoğu bunun için çabalıyorum. Orada olmadığım zamanlar beni aramayın. Çok fazla vakit kaybedersiniz. Mümkün oldukça yanınızda olacağım. Ve o zaman beni yine göreceksiniz. Şimdi gidin ve diğerlerini bulun. Size ihtiyaçları var."

Ardından Nemf'in oluştuğu sular yeniden nehre döküldü. Gitmeleri gerekiyordu ve bunu biliyorlardı. Nemf'in en kısa zamanda kendilerine geri dönmesini umuyorlardı. Bu sırada Victoria, hala Blake'in başında büyük bir umutla bekliyordu. Karanlık Asker hisleri ortaya çıkıyordu artık.

"Victoria." dedi kısık sesiyle.

"Efendim, canım? Kendini bu kadar zorlama."

"Mona sana bir şey ulaştırmaya çalışıyor. Öğrenmen gereken şeyler var."

"Mona da kim?" diye sordu Victoria, anlamsız bir ifadeyle.

"Lütfen sadece aynaya git. Tüm cevap orda."

Victoria, daha fazla oyalanmadan ortak salona koştu. Hemen ardından kızlar tuvaletine girdi ve aynada yazanları okudu.

"Victoria, Rendez'in anlatmaya çalıştığı şeyler var ve ne olduğunu biliyorum. Bunu gören bana cevap versin."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin