34. "Terslik Rüzgarı"

904 95 5
                                    

34. BÖLÜM


Gürültülü bir sabaha uyandı okul. Blake'in Gardiyanların kontrolünü eline almasının üzerinden iki gün geçmişti ama değişik bir sabah olmuştu onlar için.

"Onların nesi var böyle?" diye sordu Max, McGregor'a.

"Sevinç dansı."

"Ne?"

"Sevinç dansı. Ortada hiçbir sebep yokken o tuhaf hareketlerini yaparlar, o tuhaf ışık oluşur ve o tuhaf ses duyulur. Tamamen sevinçten."

"Bence biri onları üzmeli."

Herkes bundan rahatsız oluyordu ki, Blake buna bir son vermek için Gardiyanların karşısına çıktı.

"Ne yapıyorsunuz siz?" diye sordu onlara, sanki sıradan arkadaşlarıymış gibi.

"Biz sadece mutluyuz." dedi Gardiyanlardan biri.

"Hissedebiliyor musunuz?"

"Bilmek mi istiyorsun?"

"Aslında hayır." dedi Blake, o sırada binanın kapısından onu izleyen Victoria gülmeye başladı. Blake devam etti. "Ama hakkınızda merak ettiğim şeyler var."

"İstediğin her şeyi sorabilirsin, yöneticimiz sensin."

Mona, Jason ve Zach, Victoria'nın arkasında belirdiler. Gardiyanın son söylediklerini duymuşlardı.

"Farkında mısınız bilmiyorum ama o tam bir yalaka gibi davranıyor." dedi Zach.

"Kimden bahsediyorsun?" diye sordu Jason.

"Kimden olacak, Gardiyandan. İki gün önce onu öldürmeye çalışıyordu. Şimdi ise ayaklarına kapanıyor. Buna iki yüzlülük derler."

Gençler aralarında gülüşüyorlardı ki Blake yanlarına geldi. Gardiyanlar hakkında kötü konuşmaları onu biraz kızdırmıştı ama komik geliyordu.

"Onlar hakkında böyle konuşmayı kesin. Sadece itaat etmeyi seviyorlar. Ve yok etmeyi."

"Üzgünüm, ama bunun komik olmadığını söyleyemezsin." dedi Zach, gülerek.

"Hayır, komik değil. Belki birazcık."

Onlar aralarında gülüşürken, sert bir rüzgar esmeye başladı. Bu Gardiyanları tedirginleştirmişti. Bir şeyden şüphelenmeye başladılar. Blake, yanlarına geri dönüp neler olduğunu sordu.

"Hey, siz iyi misiniz? Sadece bir rüzgardı."

"Evet, sadece bir rüzgardı. Ama sıradan bir rüzgar değildi." dedi taşıyıcı Gardiyan.

"Ne demek bu?" diye sordu Victoria, yanlarına gelerek.

"Rüzgar manyetizmayı hareketlendirir. Bu sayede bir tehlike olup olmadığı anlarız. Ve kesinlikle bu rüzgar çok fazla sinyal içeriyordu."

"Blake?" dedi Victoria, tedirginleşerek. O sırada hala kapının yanında bekleyen Mona, Jason ve Zach de onların yanlarına gittiler. Gardiyanın söylediklerini duymuşlardı.

"Yani bir tehlike mi var?" diye sordu Mona.

"Ne olduğunu açıklayamayız ancak rüzgarı kontrol edebilen bir varlık, çok güçlü bir varlık demektir. Üstelik rüzgarla birlikte bu kadar sinyali taşıyabilmek de fazlasıyla üstün bir güç gerektirir."

"Size nasıl hitap edebilirim bilmiyorum ama bizi korkutmaya mı çalışıyorsunuz?" diye sordu Zach.

"Yöneticimize ve arkadaşlarına asla böyle bir şey yapmayız. Sadece uyarıyoruz." dedi Gardiyan, titreyen sesiyle. O anda Victoria'nın aklına daha önce adını duyduğu bir şey geldi. Koşarak McGregor'un yanına çıktı.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin