13. "Yeni Yetenek"

2.1K 153 18
                                    

13. BÖLÜM

Beklenenden daha geç olmuştu ama Yetenek-10 sınıfının yeni üyesi Mona Miracle, okula muazzam bir giriş yapmıştı. İçeride olanları bilmediği için.

Müdür McGregor, onun sınıfını bulmasına yardım ettikten sonra ofisine geri döndü. Hala bu sınıfla yüzleşmekten çekiniyordu. Victoria, Mona'yı sınıfla tanıştırmak için söze girdi.

"Mona, değil mi?"

"Evet, adım Mona."

"Bir hafta sonra geleceğini söylediler ama sanırım üç hafta oldu." dedi Vanessa.

"Evet, biraz geciktim."

Blake'in dili tutulmuş gibiydi. Hatta sadece onun değil, diğer tüm erkeklerin. Mona fazlasıyla güzeldi.

"Ah, merhaba Mona. Adım Blake."

"Memnun oldum, Blake."

Mona, diğerlerinin de yardımıyla bir günde herkesle tanıştı. Ancak onu daha kötü bir şey bekliyordu. McGregor Yetenek Okulu'nun sırları.

"Dinle, Mona. Sana anlatmamız gereken önemli şeyler var."

"Tabii, Victoria. Dinliyorum."

"Nereden başlayabiliriz, bilmiyorum. Ama şöyle söyleyebilirim ki, çok yakında bu okula geldiğin için pişman olacaksın, tıpkı bizim gibi."

"Ne demek bu? Hiçbir şey anlamıyorum."

"Hepsini anlatacağız. En başından başlamamız gerekiyor." dedi Blake. Ve tüm yılın başından, üç ay öncesinden başladılar.

Mona bu duyduklarına inanamıyordu. Bir yetenek okulu neden böyle bir şey yapar ki? Ancak onun duyduğu kısım Melissa ve Eva'nın zarar gördüğü kısımlardı. Şimdiye kadar ki en kötüsü, yaklaşık bir ay önce yaşanmıştı.

O zamana geri dönüp tüm olanları yeniden hatırlamak, onlar için gerçekten çok zordu. Herkes sırayla anlatmaya başladı.

Bir planımız vardı. Onları, yani kendilerine Arcane Takımı diyen adamları yenebilmek için. Onlar nasıl bizden birilerini aldıysa, bizde onlardan birilerini aldık. Daha fazlasını, hepsini almaya çalışacaktık. Ancak onlar Victoria'yı aldıktan sonra plan bizim istediğimiz gibi yürümedi.

Burada dönen gizli işleri bu sınıf dışından birilerine anlatmamız onları kızdırdı. Özellikle de en üstleri Pars'ı. Pars, Erin'e bizi ortadan kaldırma emri verdi. Yani aslında sadece Blake, Eva, Vanessa ve Jason'ı. Onları bodrum katında kilitleyip içerisini ateşe verdiler.

Gwen, Sean ve Daniel yetişmeseydi, orada ölecektik. Nasıl olduğumuza bakmak için gelmişlerdi ancak bodrum katının kapısını açınca içerisinin alevler içinde olduğunu gördüler. Tüm okul alarma geçti. Herkes dersliklerden dışarı attı kendini. Birçoğu da yangının söndürülmesine yardım etti.

"Ama hepiniz iyiydiniz, öyle değil mi?" diye sordu Mona.

"Pek sayılmaz." dedi ve devam etti Blake.

Eva çok fazla dumandan boğulmak üzereydi. Elimizdeki Arcane'leri de saklamak zorundaydık. Yoksa tüm okul bunu öğrenecekti. Daha fazla kişinin başı belaya girebilirdi. Yangın söndürüldü, oradan çıkarıldık. O gece boyunca revirdeydik. Ertesi gün Arcane'lere bakmak için tekrar bodrum katına indik. Hepsi gitmişti.

"Peki Victoria?"

"Victoria da ölümden döndü diyebiliriz." dedi Vanessa ve anlatmaya o devam etti.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin