14. "Anlaşmazlıklar"

485 48 0
                                    

2. KİTAP 14. BÖLÜM

Mona'nın çığlıklarının nedenini o sırada görebilen tek kişi Jason'dı. Orada geriye kalan kimse ne gördüklerini anlayamamıştı.

"Jason, biz hiçbir şey görmüyoruz. Ne var orada?" diye sordu Blake, korkuyla.

Birkaç saniye için konuşamadı Jason. Sonunda gördükleri şey duman olup ortadan kaybolduğunda Mona'nın çığlıkları kesildi ve biraz da olsa kendilerine gelebildiler.

"Sanırım Hayalet Takımın hayaletlerinden biriydi." dedi Jason. O anda Victoria, Max'e döndü ve konuştu.

"Bu kadar yakımıza geliyorlar mı?"

Ancak cevap veren Marvin oldu.

"Sadece bizim değil. McGregor arazisindeki herkese yaklaşacaklar."

"Öyleyse kimsenin psikolojisi bozulmadan buradan gidelim. Binaya dönmeliyiz. Henüz hiçbir şey bilmiyoruz." diyerek araya girdi Max.

Jason, bilinci yarım yamalak yerinde olan Mona'nın bir kolunu omzuna attı ve kulübeden çıktı. Diğerleri de çıktıktan sonra aceleyle McGregor'un ofisine döndüler. Ancak Mona pek de iyi değildi. Jason ile birlikte revire gitmek zorundaydı. Sınıfın geri kalan üyeleri ise bu konuyu tartışıyorlardı.

"Mona'yı bu kadar etkilediyse, kendimi düşünemiyorum bile, çocuklar." dedi Jessie, içten bir sesle. "Nasıl kaçtığımızı biliyorsunuz. Hissettirdikleri şeyi de. Gökyüzündeyken bu kadar korkutmayı başardıysalar, karşımıza çıksa ne yaparız?"

"Belki de bu defa Yetenek-10 olarak hareket etmemeliyiz." dedi Zach. Ancak bu Blake'ten ters tepki aldı.

"Ne söylediğinin farkında mısın, Zach? Birbirimiz olmadan nasıl başaracağız? Bu saçmalık!"

"Mona'yı gördün, Blake! Seninki dayanıyor olabilir ama herkesin psikolojisi bunu kaldıramaz."

"Çocuklar, sakin!" diye bağırdı McGregor. "Neler olacağını yakında göreceğiz. Eğer gerçekten birilerini mahvedecek bir şey olursa, onları bu işe dahil etmeyeceğiz. Siz burada yokken beşinci katı yeniden yaptırmıştım. Bir sorun olursa, buna dayanamayacak olan herkesi orada güvende tutabiliriz."

"Beşinci katı yeniden yaptırdığını bize şimdi mi söylüyorsun?" diye sordu Vanessa.

"Kendiniz görmenizi bekliyordum."

Ardından McGregor, Yetenek-10 sınıfını yenilenen beşinci kata çıkardı. Geçen yaz burayı tamamen yenilemişti. Arcane üssü gibi bir görüntü vermiyordu artık. Belki de bundan sonra güvenlik için kullanılacaktı.

"Burası harika olmuş." dedi Victoria.

"Umarım yeniden yok olmaz."

O sırada gözleri pencerelerden birine gitti Jessie'nin. Buradan arazi mükemmel bir şekilde görünüyordu. Ancak aniden beliren bir karartı tüm bu mükemmelliği mahvetti.

"Çocuklar, şuna bakın!"

Herkes pencerelere doluştu. Jessie'nin işaret ettiği yerde giderek yaklaşan bir siyahlık vardı. Aslında siyahlıktan çok grilik gibiydi.

"Hayalet Takım mı bu?" diye sordu Ethan.

"Muhtemelen ruh arıyorlar. Karanlık Ordunun alamadığı ruhları." dedi Max.

"Ama herkes geri döndü. Karanlık Ordu kaybetti. Öyleyse ne yapacaklar? Hangi ruhları temizleyecekler?"

"Yaşayan ruhları." diye cevap verdi Marvin. "Bir Karanlık Askerdim, biliyorsunuz. Hayalet Takım için ruhların alınması ya da hala orada olması bir şeyi değiştirmez. Eğer Karanlık Ordu oradan geçmişse, onların görevi ruhları temizlemek olur."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin