19. "Sinyalleri Okumak"

445 46 2
                                    

2. KİTAP 19. BÖLÜM

Derhal McGregor'a geri döndü gençler. Max'in söyledikleri tamamen doğruydu. Beweton'a gitmeyen tüm Yetenek-10 üyelerinin durumu korkunçtu. Geceden beri beşinci katta uyuyorlardı. Yanlarına bir de Jessie eklenmişti.

"İyi olacaklar, değil mi?" diye sordu Victoria.

"Öyle ummalıyız." dedi Max. Başından beri korkutucu şeyler oluyordu ama bu sanki onları her an öldürecekmiş gibi hissettiriyordu.

"Bir şey yapmadan bekleyecek miyiz böyle?" diye çıkıştı Blake.

"Yapabileceğimiz bir şey mi var sanıyorsun?"

"Olmalı, Max. Olmak zorunda!"

"Pekala, Beweton'da işe yarar bir şey buldunuz mu?"

"Yaşlı bir çift bize bunu verdi." dedi Victoria, elindeki o tuhaf aleti Max'e uzatarak. Max anlamsız bir bakış attı onlara.

"Yüzde yüz diyemem ama işimizi büyük oranda görecektir."

"Ne ki bu?"

"Bu iki kabloyu ve uçlarındaki yuvarlakları görüyor musunuz? Tıpkı hastanede hastalara takılan kablolar gibi. Ancak biz bunları içimizden birinin kafasına yapıştıracağız. Hayalet Takım sinyal göndermeye başladığında, sinyaller bu küçük tablette görüntülenmeye başlayacak."

"Bunu çalıştıracak kadar teknolojik olduğumuzu sanmıyorum." dedi Aiden.

"Biz yapamayabiliriz. Ama yapabilecek biri var." dedi ve gözlerini koltuklardan birinde uyumakta olan Mona'ya çevirdi. O sırada Victoria'nın telefonu çalmaya başladı. Bir köşeye geçti Victoria ve telefonu açtı.

"Ah, Liza. Her şey yolunda mı?"

"Girişe gelebilir misin, Victoria?"

"Girişe mi?"

"Evet, ben burdayım. Lütfen birini alıp gelir misin?"

"Pekala, Blake ile geliyoruz. Girişte kal."

"Victoria, Blake olmaz."

"Ne? Neden olmaz?"

"Geldiğinde öğreneceksin. Lütfen sadece birini al ve gel."

Liza telefonu kapattı ve ardından Victoria diğerlerinin yanına döndü. Liza'nın neden Blake'in gelmesini istemediğini anlamamıştı Victoria.

"Max, Liza'yla konuştum. Burdaymış, girişte. Onu almaya gitmeliyiz." dedi Victoria. Ancak Max'ten önce Blake atıldı.

"Birlikte gidebiliriz, Victoria."

"Biliyorum, tatlım. Ama dinlenmeni istiyorum. Benden daha çok zarar gördün."

"Pekala, gidelim öyleyse." dedi Max ve Victoria'yla birlikte binadan çıktılar.

Victoria henüz neler olduğunu anlamadan Max'e durumu anlatmakta kararsız kalmıştı ancak bir şeyler saklamanın da hiçbir mantığı yoktu.

"Dinle, Max. Blake'in gelmemesini istememin başka bir nedeni daha var."

"Neymiş o?"

"Liza. Başta ona Blake ile geleceğimi söyledim ama kesinlikle Blake'in gelmesini istemedi. Bir terslik olmasından korkuyorum."

"Açık konuşacağım, Victoria. Muhtemelen bir terslik vardır."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin