2. KİTAP 60. BÖLÜM
FİNALBu yıl McGregor, sadece 49 mezun verebilmişti. Ancak kesinlikle buna değer bir yıldı. Herkes bir diploma almıştı ama en özel diplomalar Yetenek-10 sınıfının öğrencilerine aitti. İnanılmaz iki yılın ardından sonunda onlar da McGregor Yetenek Okulu'ndan mezun oldular. Ve şimdi her şey, olduğundan daha farklıydı.
Herkes yeni bir hayat kurmuştu. Ve herkes, hayatını sevdiğiyle birleştirmişti. Ancak Yetenek-10 sınıfı, bağını hiçbir zaman koparmamıştı. Farklı şehirler, farklı ülkelere karşın. Üstelik bugün McGregor'dan mezun olmalarının 10. yılı olmasına rağmen.
Victoria ve Jamie, yeni hayatlarında birbirlerine yer verdiler. Evlendiler ve bir çocuk sahibi oldular. Blake'in çocuğu da olsa Jamie, ona kendi çocuğu gibi davranıyordu. Ayrıca onun anısına, çocuklarının adını da Blake koydular. Her ne kadar Yetenek-10 sınıfı artık dağılmış olsa da, Victoria'nın yeni mesleği, McGregor Yetenek Okulu'nda Yetenek Keşfi dersi profesörlüğüydü. Jamie ise Jason ve Aiden ile birlikte kurdukları takımda tıpkı onlar gibi dedektiflik yapıyordu. Zaten McGregor'dan sahip olduğu ünü de sayarsak, beyler artık dünya çapında en çok bilinen dedektiflerdendi.
Jason ve Mona, Victoria ve Jamie'den bir yıl önce evlendiler. Ayrıca onların oğulları Blake ile aynı yaşta, Anastasia adında bir kız çocukları dünyaya gelmişti. Mona, Jessie ile birlikte artık bir FBI çalışanıydı. Bu çift, özellikle Yetenek-10 bağının kopmamasını sağlıyordu.
Aiden ve Jessie de evlenip yeni hayatlarına geçtiler. Üstelik diğerlerinden ayrı olarak, onların ikiz çocukları oldu. Jasmim adında bir kız ve Jamir adında bir erkek çocukları var. Doğrusu, Aiden'ın hala öfke problemleri mevcut. Ancak Jessie, onu sakinleştirecek harika çözümlere sahip. Çiftlerin çocukları için en iyi şey, aynı şehirde ve birbirlerine çok yakın evlerde yaşamaları. Bu onlar için büyük bir avantaj.
Vanessa, Liza ve Elsa, ne yazık ki hayatlarının aşklarına henüz kavuşamadılar. Küçük bir kasabadaki güzel bir eve yerleştiler. Yıllar içinde Elsa'ya gerçekten güvenebileceklerini anlamışlardı. Üstelik üçü de kasabalarındaki küçük ama etkili karakolda çalışıyorlardı. Üçü de gerçekten harika ve çok uyumlu ev arkadaşları olmuşlardı. Ayrıca her hafta mutlaka diğerleriye görüşmek üzere şehre gidiyorlardı.
Ethan ve Zach de ikili olarak ayrı eve çıkmışlardı ve Ethan, Elis'den sonra hala sevebileceği birini bulamamıştı. Ancak Zach, çoktan bulmuştu. Tanıdığınız bir isim. Max! 4 yıldır süren bir ilişkileri vardı ve bu Max için bile farklı bir şeydi. Ethan iki işi aynı anda yürütmeye çalışıyordu. Bir yandan çocukluk hayali olan modellik, diğer yandan şehir güvenliği için polislik. Zach ise tıpkı Victoria gibi McGregor'da bir profesördü artık. Yetenek Geliştirme dersi profesörü.
Yetenek-10 sınıfının McGregor'dan ayrılmasıyla Carl, artık okulun eski samimiyetini, eski güvenini hissedemiyordu içinde. Ama her zaman öğrencilerine sıcak ve samimi oldu. Eskisi gibi bencil değildi artık. Ayrıca yeni bir görev çıkarmıştı. Max ve Benjamin için Yönetim Yardımcılığı. Artık eskisinden çok daha popülerdi McGregor Yetenek Okulu. Kategori sayısı 120'den 210'a çıkarılmıştı. Sınıf mevcutları toplamı ise artık 100 ile değil, 200 ile sınırlıydı. Her yıl binlerce başvuru alıyordu McGregor. 15 yaşından başlayan, 3 yıllık eğitimler için.
Bu arada, anlatmadan geçmemek lazım. Yetenek-10 sınıfı, McGregor'dan ayrılmadan önce büyük bir gizemi çözmeyi başardı. Neden bu iki yıl boyunca McGregor, hep olağanüstü tehlikelerle savaştı? Bunun cevabı, Victoria'nın 10 yıl önce Wehi'den aldığı defterde yazıyordu. Biri, defterin sayfalarından birine "Wehi'nin yaşamı son bulana kadar McGregor Yetenek Okulu, inanılmaz olağanüstü olaylar yaşar" yazmıştı. Mona, bunun kim olduğunu tahmin etmekte zorlanmıyordu. Ve üstünden 10 yıl geçmesine rağmen, hala bir anlam veremiyordu. Nasıl olur da babası, Abel, onlara ihanet ederdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasíaSıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...