40. "Güvenilir Biri"

309 35 1
                                    

2. KİTAP 40. BÖLÜM

Gençler gözlerini bir anlığına pencereden kaçırmışlardı ve tekrar baktıklarında siyah giyimli adam ortadan kaybolmuştu. Bu kesinlikle içlerine bir şüphe düşürmüştü ancak orda öylece beklemenin bir manası yoktu.

"Pekala, her kimse bizimle konuşması gerekecek." dedi Blake ve hızla dışarıya doğru yürümeye başladı.

Koşarcasına dışarı gidiyordu Blake ve sınıf da arkasından onu takip ediyordu. Tam bahçeye çıkmak üzereydiler ki, aniden Blake ve siyah giyimli adam sert bir şekilde çarpıştılar.

"Aman tanrım, çocuklar? Ne yapıyorsunuz siz?"

"Max?" dedi Vanessa, şaşkınlıkla.

"Çok üzgünüm, Max. Biz seni başka biri sanmıştık, üzgünüm." dedi Blake. Gençler, Max'i görünce çok rahatlamışlardı.

"Başka biri kim oluyor?"

"Doğrusu tam olarak biz de bilmiyoruz." dedi Jason. "Zaten düşündüğümüz asıl şey kim olduğu değil, burda neler olduğu."

"Bir dakika." dedi Blake. "Senin Victoria'nın yanında olman gerekmiyor mu, Max?"

"Ah, bunu dert etme."

"Ne demek bunu dert etme? Victoria'yı orda yalnız mı bıraktın? Durumu iyi bile değildi! Sen ne yaptığının farkında..."

"Blake! Victoria'yı çok uzun zamandır tanıdığım ve bu işlerle ilgisi olan bir dostuma bıraktım. Daha doğrusu Charlie'nin dostu ama güvenebileceğimiz biri. Benjamin Watson. McGregor'un ve Abel'ın da eski bir tanıdığı."

"Max, ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. Sen ordayken içim rahattı ama Victoria'yı tanımadığım birine emanet etmek... İçime sinmiyor."

"Rahat ol, Blake. Benjamin, Victoria'ya gayet iyi bakıyor. Benden daha bilgili ve Victoria'yı çok yakın bir zamanda iyileştireceğinden de eminim."

"Ama Benjamin, Victoria'ya karşı farklı bir tavır sergilerse? Belki kötü davranışlar, belki cinsel..." derken, Blake sözünü kesti Jason'ın.

"Bu kadar yeter. Sen onun yanında olmayacaksan, ben olacağım."

"Yapma, Blake." dedi Max. "Benjamin'i tanımıyorsunuz ve şüphe duymakta haklısınız. Ama hiç tanımadığınız birini bununla suçlayamazsınız. Pekala, Benjamin yakında buraya gelecek. O zamana kadar hiçbir sorun çıkmayacağı konusunda sizi temin edebilirim."

"Bilemiyorum, Max."

"Pekala, Benjamin'i arayacağım. Görüntülü olarak konuşacağız ve ondan bize Victoria'yı göstermesini isteyeceğim."

Max, derhal telefonunu çıkardı ve dediği gibi Benjamin'i görüntülü olarak aradı. Benjamin, sadece birkaç saniyede açtı telefonu. Doğrusu Vanessa ve Jessie, Benjamin'i gördükleri ilk an ona hayranlık duymuşlardı.

"Max! McGregor'a vardın demek. Yolculuk nasıldı?" diye sordu Benjamin.

"Gayet iyiydi. Ben, sana anlattığım ve tabii haberlerden duyduğun muhteşem Yetenek-10 sınıfıyla tanış. Ve bu da, Victoria'nın ilk aşkı, Blake."

"Memnum oldum, çocuklar. Tahminlerin tuttu sanırım, Max."

"Ne tahmini?" diye sordu Blake.

"Max, yola çıkmadan önce bana sürekli senin ve arkadaşlarının Victoria'yı bana emanet edip gitmesi konusunda şüpheye düşeceğini söylüyordu. Haklı çıktı, değil mi?"

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin