44. BÖLÜM
Bir Karanlık Asker yakalamaya karar veren Yetenek-10 sınıf, bunu nasıl yapacağı hakkında hiçbir fikre sahip değildi. Daha fazla yardım gerekiyordu.
"Ne yani, Pars'ı serbest bırakacağız, öyle mi?" diye sordu Max.
"Başka çaremiz yok, Max. Karanlık Ordu hakkında çok fazla şey biliyor. Bize yardım edebilir. Zaten nereye giderse gitsin onu bulacaklardır." dedi Blake.
"Pars'ı tanırım, Blake. İyi gibi görünür ama her zaman kötüdür. Yararının dokunacağını sanmıyorum."
"İyi gibi görünüyorsa, biz de onu kullanırız. Üzgünüm, Max. Artık kötü tarafı umurumda bile değil. Victoria'yı geri getirmek istiyorum."
"Onun kim olduğunu bile hatırlamıyorsun!"
"Öyleyse onu çok iyi tanıyan birini bulmalıyız. Ne dersin?"
"Kimden bahsediyorsun?"
"Melissa Davis."
Sınıf, Melissa'yı unutmamıştı. Victoria'yı tanıdığını biliyorlardı ama yardımı dokunabileceğinden emin değildi kimse.
"Melissa, Victoria'nın çocukluk arkadaşı. Onu yeniden okula çağırmalıyız. Belki kim olduğunu hatırlatabiliriz."
Blake'in isteği üzerine sınıf, Melissa'yla iletişime geçmenin bir yolunu bulmaya koyuldu. Bu sırada Blake ve Max, Pars'ı dışarı çıkarmak için mahzene indiler.
"Vay canına, nerelerdeydin Max?" diye sordu Pars, Max'i görünce. Uzun zamandır hiç görmemişti.
"Şehir dışındaydım, Pars. Dinle, şimdi seni dışarı çıkacağız. Ama ellerinde kelepçe olacak. Eğer kelepçeli ellerinle bile kaçmaya çalışırsan, seni olduğun yerde bir ağaca bağlar ve Karanlık Ordu seni alana kadar beklerim."
"Kelepçe mi? Özgürlüğümü bu şekilde istememiştim."
"Artık seçim şansın yok, Pierrel." dedi Blake. Bu Pars'ı öfkelendirmişti.
"Ona da mı anlattın?" diye sordu.
"Sadece bir kısmını." dedi Max.
Ellerini kelepçeledikten sonra Pars ile birlikte dışarı çıktılar. Diğer öğrencileri endişelendirmemek için onu ağaç eve götürdüler. Ağaç evden kaçmaya çalışması haline düşüp, bir yerini kırabilirdi. İstese de cesaret edemiyordu. Sınıf, hava kararırken ağaç evde bir araya geldi. Jason, Blake'e iyi haberi vermek için sabırsızlanıyordu.
"Jason? Onu buldunuz mu?" diye sordu Blake.
"Sakin ol dostum, onu bulduk. İşte telefon numarası. Aramızda Victoria'dan başka yakın olduğu biri var mı?"
"Evet." dedi Vanessa. "Melissa ve ben yakındık."
"Güzel, öyleyse onunla sen konuşuyorsun."
Jason, numarayı aradı ve telefonu Vanessa'ya verdi. Hoparlörü açıp, hepsinin duymasını sağladı. Çok geçmeden telefonu açtı Melissa.
"Merhaba, kimsiniz?" diye sordu.
"Ah, Melissa! Benim, Vanessa."
"Vanessa! Aman tanrım, nasılsın? Okul nasıl?"
"Nasıl olduğunu biliyorsun. Yardımına ihtiyacımız var, Melissa. Yetenek-10 sınıfı olarak. Okula dönmelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...