52. "Arayışlar"

331 37 1
                                    

2. KİTAP 52. BÖLÜM

Nefret ve öfke doluydu Blake. Sadece birkaç saat önce kavuştuğu Victoria'yı elinden almışlardı. Bunu öylece yanlarına bırakmayı ise hiç düşünmüyordu. Öylesine büyük bir öfke vardı ki içinde, acıyla bağırtarak öldürmek istiyordu Laxmurth'u.

"Yeter, Blake. Dolanıp duruyorsun." dedi Aiden. McGregor'un ofisindeydiler ve Blake, öylece ofisin içinde dönüp duruyordu. Max'i bekliyorlardı.

"Nasıl durabilirim, Aiden? Victoria'yı aldılar. Hala farkında değil misin?"

"Onu bulacağız." dedi Jason. "Elimizden geldiğince hızlı bir şekilde."

O anda Max, Benjamin ve Lauren ofise girdi. Ellerinde birkaç kağıt parçası vardı ama yüzde yüz işe yarar oldukları söylenemezdi.

"Bir şey buldun mu, Max?" diye sordu Blake.

"Karadul'la ilgili bir şey bulmak çok zor. Örgüt hakkında bilgi edinmeyi başarsak bile, nerede toplandıklarını bulamıyoruz." dedi Max. Ardından Benjamin konuştu.

"Ama Laxmurth'un nerde yaşadığını öğrendik. İlk olarak onu yakalamayı düşündük."

"Tabii..." dedi Lauren ve devam etti. "Kendinizi bu tehlikeye atmaktansa örgütün yerini yakaladığınız kıza da sorabilirsiniz."

"Tabii ya, Elsa!" dedi Jessie, Blake geri çekilmiş gibiydi. Max, Blake'i bu duruma sokmayacaktı.

"Pekala, Elsa'yla biz konuşacağız. Bu sırada siz de Noah ile iletişime geçmeye çalışacaksınız."

"Noah mı?" diye sordu Blake. "Hangi Noah?"

"Noah Perez. Karanlık Ordunun sildiği Wolton Yetenek Okulu'nun alınmayan tek kişisi. Onu tanıdığınızı sanıyordum."

"Evet, tanıyoruz. Peki ama bu işle ne ilgisi var?"

"Gerçekten neden Noah'ın alınmadığını düşünmediniz mi hiç?"

"Ne diyebilirim, bilmiyorum."

"O, bir Karanlık Adaydı, Blake. Ve bundan daha fazlası olduğuna eminim. Noah'ı McGregor'a getirin. Acele edin."

Benjamin ve Lauren'ı da yanında alarak ofisten çıktı Max. Bu sırada Victoria, kafasında bir çuvalla götürülüyordu. Uzun süren bir yolculuğun ardından bir ara sokağa saptırıldı içinde olduğu araç. Birkaç kilometre ötede, yolun sonundaki büyük bir malikaneye kadar sürdü bu. Burası Karadul'un yeriydi. Victoria'yı araçtan indirdiler ve derhal malikaneye götürdüler. Karadul'un en yüksek üyesi Hex, bu kadar çabuk getirdiği için Laxmurth'u tebrik ediyordu. Odalardan birine yerleştirdikten sonra Victoria'nın başındaki çuvalı çıkardılar. Odada yalnızca Hex, Laxmurth, Tiber ve Victoria vardı. Artık konuşmaya müsaitti ortam.

"Bunun sonu sizin için iyi bitmeyecek." dedi Victoria, öfkeyle.

"Sizin için iyi biteceğini mi sanıyorsun?" diye sordu Laxmurth. "Yaptığınızın cezasını çekmeniz için ne gerekiyorsa yapacağım."

"Tamam, Laxmurth." diyerek sözü aldı Hex. "Bu güzel kızla ben konuşacağım."

"Sanırım tanışmıyoruz." dedi Victoria.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin