51. "Nemf Arayışı"

688 65 0
                                    

51. BÖLÜM

Victoria ve Mona, erkeklerle arayışa çıkmayarak revirde kalmışlardı. Blake'in durumu giderek kötüleşiyordu ancak bulabildikleri bir şey yoktu. Max, Ken, Jason ve Zach, çoktan Nemf'i aramaya çıkmışlardı.

"Neye benzer bir şey arıyoruz?" diye sordu Jason.

"İnan bana, hiçbir fikrim yok." dedi Max. "Onu nasıl çağırabileceğimizi bile bilmiyorum ama geldiğimizi ve niyetimizi hissederse, buna gerek kalmayacağından eminim."

"İşte ırmak!" diye sıçradı Zach, heyecanla.

"Evet, ırmak. Ama bir Nemf'in yaşayabileceği kadar büyük değil. Gittiği yeri bulmalıyız. Irmağın akışını takip etmeliyiz."

Beyler ırmağa ulaştıktan sonra sonunu aramaya koyuldular. Bu sırada Victoria ve Mona, hala Blake'in iyi olmasını bekliyorlardı.

"Nasıl bir Karanlık Asker kurşunu bu kadar kötü yaralıyor olabilir ki?" diye sordu Victoria.

"Garip geliyor. Ama tahmin ettiğimizden çok daha güçlüler, Victoria."

"Öyleyse elimizi çabuk tutmalıyız. Buradan gidecekler."

O sırada kızlar, kulaklarına gelen fısıltıları işitmeye başladılar. Oldukça yakından geliyordu ve bu defa kendilerini çağırmadıklarına emindiler.

"Duyuyorsun, değil mi?" diye sordu Mona.

"Evet, içeri giriyorlar. Gitmeliyiz."

Hemen dışarı atılan kızlar, Karanlık Askerlerin binaya kadar girdiklerini gördüler. Anlaşılan Blake'in burada olmasını umursamıyorlardı.

"Victoria, Blake buradayken nasıl içeri girerler?"

"Sanırım onu bir engel olarak görüyorlardı. McGregor'un yanına gitmeliyiz."

Tam kızlar içeri giriyorlardı ki, McGregor sanki geldiklerini hissetmiş gibi aniden kapıyı açtı. İki taraf da yüksek sesli çığlıklar atmıştı o sırada. Karanlık Askerler, başlarını yukarı çevirdiler ve hemen yukarı çıkmaya koyuldular.

"Tanrım, ne yapıyorsunuz siz?" diye sordu McGregor.

"Buradalar. Karanlık Askerler buradalar!" dedi Mona.

"Bunu biliyorum. İçeri girin, buraya geliyorlar."

McGregor, kızları aldı ve terasa çıktı. Zamanlamaları harikaydı çünkü onlar çıktıktan sadece iki saniye sonra bir Karanlık Asker, odaya daldı. Asker, içeride birinin olup olmadığını kontrol etmek için ilerlemeye başlamıştı ki, masanın üzerindeki kağıtta yazan bir şey ilgisini çekti.

"Rendez." diye okudu. Ardından bir dakika daha beklemeden terk etti odayı. Binadan çıkmak üzereyken döndü ve dışarıdan belli olmayan gözleriyle revire baktı. Yapması gerekeni biliyordu.

"Gitti mi?" diye sordu Victoria.

"Gitmiş olmalı. Girelim, size göstereceğim şeyler var."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin