2. KİTAP 39. BÖLÜM
Yeni bir üye daha. Ve muhtemelen Yetenek-10 sınıfına giren son kişi. Bir yabancıyı sınıfa dahil etmek hiç de doğru gelmiyordu gençlere. Üstelik McGregor'da yaşananları tüm dünya öğrenmişken, bu hiç mantıklı olmazdı. Blake, sınıftan bir süreliğine ayrılmıştı ve telefonda McGregor'la görüşüyordu.
"Nasıl bize haber vermezsin, McGregor? Ne düşünüyordun ki? Sınıfa dışardan birini dahil etmek de ne demek?"
"Evet, bir anlığına haberlerin dünyaya yayıldığını unutmuş olabilirim ama o kadar kötü olamaz, Blake."
"Kız kötü değil." dedi Blake. O anda sesi yumuşamıştı. "Ama herkesin burda olan şeylerden haberi varken, dışardan biri alamayız. Anladın mı?"
"Haklı olabilirsin ama onu çoktan sisteme geçtim."
"Öyleyse yaptığın şeyi biz düzeltiriz."
"Blake, bununla uğraşma."
"McGregor, bilgisayarının şifresini söyler misin?"
"Hayır, Blake. Bununla uğraşma, ne kadar tehlikeli olabilir ki?"
"Carl! Söyle şu lanet olası şifreyi."
Blake, sıkı tavrının sonucunda şifreyi öğrenmeyi başarmıştı. Görüşmesi biter bitmez McGregor'un ofisine geri döndü ve bu yanlışlığı tamamen başlamadan düzeltti.
"Elsa'ydı, değil mi?"
"Evet, adım Elsa. Daha önce söylediğim gibi."
"Burda büyük bir yanlış anlaşılma var. McGregor kendi başına, saçma bir iş yapmış. Yeni bir Yetenek-10 üyemiz zaten var. Senin asıl sınıfın, Yetenek-8."
"Ne? Ama buraya gelirken Yetenek-10'a dahil olduğum söylenmişti. Ben Yetenek-10'a dahil olmalıyım, başka bir sınıfa değil!"
"Onu duydun." dedi Vanessa. "Zaten kimse Blake'e söylediği sözü geri aldıramaz."
"Yanlışlığı hemen düzeltiyorum." dedi Blake.
"Yapma! Yetenek-10 sınıfının bir parçası olmak istiyorum."
"Haberlerde izlediğin şeylerin bu kadar basit olduğunu mu sanıyorsun sen? Bu iş sana göre değil, tatlım." dedi Jessie. Biraz gıcık kaptığı ses tonundan anlaşılıyordu.
Bu sırada Blake, McGregor'un bilgisayarını açtı ve derhal bu yanlışlığı düzeltti. Ancak Elsa'yı Yetenek-8'e yerleştirirken, Yetenek-8'den Yetenek-10'a bir başkasını almak zorundaydı. Bir sorun olmayacağını düşünerek, Liza'yı Yetenek-10 sınıfına dahil etti.
"Evet. Artık sınıfına gidebilirsin." dedi Blake. Elsa, kızgın ve bir o kadar da üzgün ifadesiyle giderken, Blake onu durdurdu. "Bu arada Elsa, biz her zaman burdayız. Bir sorun olursa..."
"Anlıyorum." dedi Elsa ve ofisten çıktı. O sınıftan çıkar çıkmaz Jessie, öfkeli gözleriyle Blake'e döndü.
"Biz her zaman burdayız da ne demek? Kızın içine düşüyorsun, Blake! Victoria birkaç gündür yok ve sen sanki bunu fırsat biliyor gibisin."
"Onu Victoria'nın yerine koyabileceğimi mi sanıyorsun?" diye sordu Blake, net bir tavırla.
"Her nasıl anlıyorsan."
"Pekala, pekala, tamam." diyerek gerginliği azaltmaya çalıştı Aiden. "Bu arada Blake, birinin zaten sınıfa alındığını söylemiştin. Kimi aldın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...