2. KİTAP 13. BÖLÜM
~
"Victoria, sana bir şey olacak diye ölüyordum! Buradan kaçacağız." dedi Blake.
"Diğerleri nerede? Hepsinin çıktığından emin misin?"
"Dışarıda bizi bekliyor olmalılar. Tatlım, hiç vaktimiz yok. Her an bizi bulabilirler."
Victoria, bodrum katının bahçe kapısından çıktı. Dışarısı öylesine soğuktu ki, kış mevsimini aratmıyordu. Normalde aralık ayında çoğunluğu dökülen yapraklar, tamamıyla dökülmüşlerdi bile.
Aceleyle bahçeden çıkmaya çalışıyorlardı. Bina terk edilmiş gibi ıssızdı. Bahçe de bundan farksız değildi. Dışarı adım attıkları an koşmaya başladılar. Arazinin dışında çıktıklarında ise onları bekleyen büyük kalabalıkla karşılaştılar. Victoria, sıkı sıkı sarıldı arkadaşlarına. Şimdi daha iyi hissediyordu.
"İyi olmana çok sevindim, Victoria." dedi Mona.
"Teşekkür ederim, Mona. Peki şimdi ne olacak?"
Max, Victoria'ya döndü ve cevap verdi.
"Bir yolunu bulamazsak, sonsuza dek siyah ve beyaza mahkum olacağız."
~
Korkuyla kaçıyordu ekip. Canlı gölgeler üstlerine doğru geliyordu. Çığlıklar atarak koşuyorlardı. Zaten Aiden'ın duyduğu son şey de buydu. Neler olduğunu öğrenmek için ormana inmişti. Duyduğu çığlıkları takip etse de, kimsenin izine rastlamamıştı. Çaresizce binaya geri dönüp beklemeye koyuldu. Ancak sabaha kadar beklemesine rağmen, çok anormal bir şekilde kimse dönmemişti. Artık bir şeyler yapmalıydı. Önceki Blake'i aramayı denedi. Sonra da Jason'ı, Zach'i, Max'i aramaya çalıştı ancak hep aynı şeyi duyuyordu.
"Aradığınız kişiye ulaşılamıyor."
"Tanrım, Liza bile ortada yok!" diye çıkıştı kendi kendine. Madem onlara ulaşamıyordu, daha yetkili biriyle konuşmalıydı. Kendisine karşı çok duyarlı olan Profesör Miranda Howard'ın yanına gitti. Odasında çayını yudumluyordu.
"Ah, içeri gel, Aiden. Yanıma fazla gelmezsin, seni ne attı buraya?"
"Profesör, Yetenek-10 sınıfı dün akşam üstünden beri ortada yok. Üstelik Profesör McGregor, Max ve Marvin de geri dönmedi. Bir de Yetenek-8'den Liza. Onları ararken birkaç kızın çığlıklarını duydum. Sizce başlarına bir şey gelmiş olabilir mi?"
"Yetenek-10 sınıfı zorluklarla başa çıkmakta oldukça iyidir. Tehlikede olduklarını sanmıyorum."
"Hepiniz onların geçen yıl da burada olduklarını saklıyordunuz yani?"
"Üzgünüm, canım. Yetenek-10 sınıfı istemediği sürece saklamak zorundaydık. Üstün başarılarından dolayı Carl, burada kalmalarını istedi."
"Pekala, Bayan Howard. Ama bilmenizi isterim ki, ağaç evde bile değiller. Onlar böyle, hiçbir şey söylemeden ortadan kaybolmazlar. Bir sorun var."
"Dinle, Aiden. Eğer bu kadar endişeleniyorsan sınıflardan birine arama görevi verebilirim. Ne dersin?"
"Açıkçası, bu harika olur."
Aiden istediğine kavuşmuştu. Bayan Howard, Yetenek-1 sınıfına bir arama görevi vermişti. Aslında tüm gün izinli olmak onlar için de harika bir şeydi. Ancak tüm emekler boşa gitmişti. Yetenek-10 sınıfından en ufak bir iz bile bulunamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasíaSıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...