52. "Aranan Nemf Bulundu"

726 71 0
                                    

52. BÖLÜM

Gözlerini Karanlık Tarafta açtı Zach. Tıpkı Vanessa'nın gördüğü gibi onun da etrafında kimseler yoktu. Dumanlar yayılıyordu ve hızla koşmaya başladı. O kadar hızlı koşuyordu ki, sonunda durduğunda kendini çocukluğunda buldu.

Sekiz yaşından kalan bir anısını görüyordu. Oradaydı arkadaşlarıyla birlikte. Sonra hiç beklemediği bir şey oldu. Tüm arkadaşları tek tek kayboldu, alevlerin içinde.

"Onları aldınız mı?" diye sordu kendi kendine.

O sırada bir Karanlık Asker belirdi yanında. Dikkatle sekiz yaşındaki Zach'i izliyordu ki, aniden gerçek Zach'e çevirdi kafasını. Bir an için gözlerini kapatan Zach, gözlerini yeniden açtığında McGregor'un odasında buldu kendini. Karanlık Asker de oradaydı. Dikkatle masanın üzerindeki kağıt parçasına bakıyordu. Zach, başını öne eğdi ve kağıtta ne yazdığına baktı.

"Kim olduğunu biliyorum! Sen Rendez'sin, değil mi?"

Karanlık Asker bir anlığına başını Zach'e çevirdikten sonra yeniden kağıda döndü. Cevap alamamak Zach'i rahatsız etmiş gibiydi.

"Ne istiyorsun?" diye sordu. Ancak yine hiçbir cevap almadı. Aniden kendini revirin önünde buldu. Karanlık Asker, içeriye doğru bakıyordu. Zach, kapıya kadar geldi ve içeri baktı. Blake'i görebiliyordu orada.

"Blake mi? Bak, hiçbir şey anlamıyorum. Ne anlatmaya çalışıyorsun?"

Karşısında bekleyen Karanlık Asker, binanın tam ortasına geçti ve kapıya doğru döndü. Ellerini kaldırmasıyla birlikte aniden kocaman, alevden bir geçit açıldı. Zach ne olduğunu anlayamamıştı ki, Vanessa'nın sesiyle kendine geldi.

"Hey, Zach! İyi misin?"

"Aynı şey ona da olmuş olmalı." dedi Jessie.

"Ne gördün, Zach?" diye sordu Vanessa.

"Bir Karanlık Asker." dedi Zach. "Rendez'i gördüm. Daha sonra da Blake'i."

"Sizce ne anlatmaya çalışıyor?"

"Hiçbir fikrim yok ama her neyse, onun için önemli bir şey olmalı."

Bu arada Victoria ve Mona da duydukları silah sesleriyle irkilmişlerdi. Korktukları şeyin başlarına gelmemesini umuyorlardı.

"Gitmeliyiz! Onları almış olabilirler." dedi Victoria, telaşla. Ancak McGregor buna izin vermedi.

"Hayır, Cooper. Gidemezsiniz."

"Ne? Delirdin mi sen? Tek şansımızı da kaybedemeyiz!"

"Bir Nemf'e güveniyorsunuz. Üstelik Blake'e güvenmek yerine. Gidin ve Blake'in yanında durun. Uzun bir süre ondan uzaktaydınız, bu aradaki bağın kopmasını hızlandırır! Blake'in yanına gidin, hemen!"

Victoria ve Mona koşarak revire indiler. Ancak karşılaştıkları manzara hiç iç açıcı değildi. Beklediklerinden daha çabuk olmuştu. İnanılmaz bir şekilde Blake'in üzerinde revir kıyafetleri yerine siyah bir gömlek, siyah çizmeler ve siyah, uzun bir ceket vardı. Karanlık Askerler gibiydi tıpkı.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin