14. "Ana Bilgisayara Erişim"

2.1K 141 4
                                    

14. BÖLÜM

"Victoria, yardım et!"

"Neredesin Jessie? Seni göremiyorum, etrafta çok fazla duman var."

"Yardım et, beni öldürecekler!"

"Jessie? Neredesin? Bana nerede olduğunu söyle!"

"Victoria!"

Kan ter içinde uyanmıştı Victoria, gördüğü kabustan. Jessie'yi kurtarmak için Pars'ı Arcane'lere vermekten başka çareleri yoktu. Jessie, henüz tam olarak iyileşmemişti ama onu bir daha bu tehlikeye atamazlardı.

Victoria, şiddetle yağan yağmura hiç aldırış etmedi ve bahçeye çıktı. Biraz huzur istiyordu sadece. Ancak okul girişinden kendisine doğru yaklaşan birini görünce bunun olamayacağını anladı. Bedenini aniden bir korku sarmıştı. Hızla koşmaya başladı. Yaklaşan siyahlı biriydi, yani Arcane'lerden biri. Bahçenin arka tarafına kadar koştuktan sonra siyahlı adam Victoria'ya seslenmeye başladı.

"Victoria, dur!" sesi çok kısık çıkmıştı. Ama Victoria bir an için duraksadı. Bu sesi tanıyordu.

"Max? Sen misin?"

"Evet, benim. Dinle lütfen."

"Asıl sen dinle, siz ortalıkta yoktunuz!"

"Evet, saklanıyoruz."

"Kimden?"

"Onlardan."

"Ne? Hiçbir şey anlamıyorum. Arcane'leri mi kast ediyorsun? Siz zaten onlardansınız!"

"Hayır, hayır, gerçekten anlamıyorsun. Diğer ikisi geri döndü. Ama biz dönmedik. Saklanmak zorundayız."

"Biz mi? Sen ve kim?"

"Charlie. Charlie benim ağabeyim."

"Ne? Charlie bizimle konuşmanı istemiyordu!"

"Evet, çünkü onlardan kaçamayacağımızı düşünüyordu. Ama şimdi öyle değil. Onları birlikte durdurmak zorundayız. Hepimiz."

"Özgürsün, neden onları polise ihbar etmiyorsun?"

"Çünkü Pars kurtulmanın bir yolunu bulur. Ve sonra hepimiz için geri döner. Sadece burada değil, dışarıda da."

"Bekle. Ne demek bu?"

"Onları durdurmazsak sizi ve bizi bu okulun dışında da takip edecekler. Ve çok daha fazlası."

"Lanet olsun, Max! Neden bunu yapıyorsunuz?"

"Lütfen beni onlardan biri olarak görmeyi bırak. Artık gitmek zorundayım. En kısa zamanda size tekrar ulaşacağız. Dikkatli olun."

Victoria, artık Arcane'leri durdurmazsa bu işin çok daha kötü bir hale geleceğinin farkındaydı. Ertesi gün tatil olmasının verdiği birazcık huzurla dün gece olanları arkadaşlarına anlattı.

"Ne yani? Max, bizimle birlikte Arcane'lere karşı mu savaşacak?" diye sordu Mona.

"Evet, öyle yapacak. Mona, senden bir şey isteyebilir miyim?"

"Tabi, sen istersen."

"Ana bilgisayardaki gizli dosyaları bulabilir misin?"

"Gizli dosyalar mı? Kesin konuşamam, ama deneyebilirim."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin