18. "Beklenmeyen Ölümler"

1.7K 131 2
                                    

18. BÖLÜM

Tüm okul çok kısa sürede siyahlı bir adamın okulda dolaştığını öğrenmişti. Bunun üzerine tedirgin olan öğrenciler, McGregor'u konuşmaya zorladılar.

"Burada neler döndüğünü anlatmak zorundasınız, profesör."

"Endişelenmeyin, çocuklar. Bir arkadaşınız ya da güvenlik görevlisi olabilir." dedi McGregor, kekeleyerek.

"Hiç öyle görünmüyordu. Zaten ne zamandır beşinci kattan gürültüler geliyor. Bodrum katının yanması da cabası!"

"Pekala, bunun ne olduğunu öğreneceğim. O zamana kadar herkes kendi sınıfının ortak salonunda bekliyor olacak."

Öğrenciler ortak salonlarına doğru giderken McGregor da neler olduğunu anlamak için beşinci kata çıktı. Erin Martin, ağzından akan kanlarla öylece yatıyordu yerde.

"Martin, iyi misin? Neler oluyor burada? Tüm okul seni gördü! Başımızın nasıl bir belaya gireceğinin farkında mısın sen?"

Erin, zar zor konuşabildi.

"İlaca ihtiyacım var."

"Pekala, bekle burada."

McGregor kapıyı açmayı her ne kadar denediyse de başarılı olamadı. Bir terslik olduğunun farkındaydı. Bunu diğer Arcane'lerin yapma ihtimali olmadığını düşünerek Blake'i aradı.

"Profesör? Bir sorun mu var?"

"Blake Sanders! ne haltlar karıştırıyorsunuz siz?"

"Biz mi? Biz sadece..."

"İçeride olduğunuzu biliyorum. Sol taraftaki girişe gelin, hemen!"

Ardından telefonu kapattı McGregor. Blake, Victoria ve Jason gerçekten bir sorun olduğunu düşünerek katın sol taraftaki girişine gittiler.

"Açın şu kapıyı hemen!"

Kapıyı açtıktan sonra gençlerin karşılaştığı manzara bir hayli şaşırtmıştı onları. Erin Martin kanlar içinde yatıyordu.

"Ona ne oldu böyle?" diye sordu Victoria.

"İlaca ihtiyacı var. Kullanmazsa sonu böyle oluyor. Onu içeri almak zorundayız."

"Bekle, tüm kapılar kilitli. İlaç odası da."

McGregor, onlara sadece Erin'i içeri almalarını söyledi. Daha sonra yedi numaralı odaya gidip cebinden çıkardığı anahtarlarla kapıyı açtı. İçeriden aldığı uyuşturucuyu çok geç kalmadan Erin'e enjekte etti. Ölümden dönmüştü Erin.

"Şimdi ne olacak profesör?"

"Çok daha büyük bir sorunumuz var, Cooper. Öğrenciler Martin'i beşinci kata çıkarken gördüler. Bir açıklama yaptım ama inanmıyorlar."

"Ne? Siz mi batıyorsunuz, biz mi batıyoruz bilmiyorum ama artık bu sadece Yetenek-10 sınıfının sorunu değil." dedi Blake.

"Şimdi hepsi ortak salonlarında. Bu gece onlara bir açıklama yapacağız. Yanımızda olmanız gerekiyor. Tüm bunları bir sır gibi saklamaları için bize yardım etmeniz gerekiyor."

"Neden onlardan bu belayı saklamalarını isteyelim?"

"Çünkü artık sadece sizin değil, onların da hayatları tehlikede."

Bu Victoria'yı ikna etmek için geçerli bir sebepti. Ancak biliyordu ki, tüm okulu bundan koruyamazdı. Arcane'lerden kurtulmak için çok daha kısıtlı zamanları olduğunu fark ederek, Erin'i uyandırdı.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin