2. KİTAP 33. BÖLÜM
Şüpheli gözlerle dışarısını seyrediyordu Max ve McGregor. Bu denli garip bakışları gençlerin dikkatini çekmişti. Blake, hemen pencereye yöneldi ancak görebildiği hiçbir şey yoktu.
"Ne bakıyorsunuz siz öyle?" diye sordu Blake.
Ani bir ürküyle kendine geldi McGregor. Max'e çevirdi kafasını ancak onun cevap veremeyeceğini fark etmişti. Bir şeyler düşündü.
"Bana dürüst olarak cevap vermenizi istiyorum, çocuklar." dedi McGregor.
"Ne konuda?"
"Yakın geçmişte, olmasını istemediğiniz bir şeyin olmasını bir şekilde engellediniz mi?"
"Bunun imkansız olduğunu sanıyordum." dedi Jason.
"İmkansıza yakın, ama imkansız değil." diye ekledi Max.
Max devam etmek üzereydi ki, aniden Liza ofise girdi. Yüzündeki endişeyi kimseye belli etmemeye çalışıyordu.
"Sen iyi misin?" diye sordu Blake.
"Evet, iyiyim. Victoria, biraz konuşalım mı?"
Şüpheye düşmüştü Victoria. Liza, Blake'in ölümüyle ilgili çizdiği tablonun çoktan gerçekleşmiş olması gerektiğine inanıyordu.
"Tabii, Liza."
Ofisten çıktı Victoria. Diğerleri konuşmaya devam ediyorlardı. Max'in bu konu hakkında derin bir bilgisi yoktu ancak McGregor, bunun başlarına gelebilecek en korkunç şey olabileceğinden korkuyordu.
"Ne gördünüz, McGregor?" diye sordu Aiden. McGregor, tekrar Max'e baktı. Ancak beklemediği bir ses duydu.
"Bir süvari mi?"
Mona'ydı bu. Max ve McGregor'un dışarıya baktıkları anı kendisinin yaşadığı anla bağdaştırmıştı ve benzer bir şey bekliyordu.
"Evet. Bir süvari." dedi Max.
"Peki neden biz onları göremedik? Neden sadece siz gördünüz?" diye sordu Zach.
"Çünkü bu sadece bir işaret." diye cevapladı McGregor. "Bunun anlamı geliyoruz olabilir. Veya her ne yaptıysanız derhal olması gerektiği haline çevirin de olabilir."
"Bir dakika, her ne yaptıysanız olması gerektiği haline çevirin mi?" diye sordu Blake.
Bu sırada Victoria ve Liza, Yetenek-10 sınıfının ortak salonuna geçmişlerdi. Liza, doğrudan olarak araştırmadığı halde nadiren ortaya çıkan süvariler hakkında çok şey biliyordu.
"Evet, ne konuşacağız?"
"Yaptın mı?" diye sordu Liza, kesin bir tavırla.
"Neyi yaptım mı?"
"Neyden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun, Victoria. Yaptın mı?"
"Liza, kalbini kırmak istemiyorum. Bu yüzden tatlı dille anlatacağım. Sen benim gerçekten Blake'in ölmesine izin vereceğimi mi sanıyordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasíaSıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...