33. BÖLÜM
O gün tüm okul için korkunç bir gün olma yolunda gidiyordu. Pars, o kadar öfkelenmişti ki Gardiyanlar sayesinde tüm öğrencileri bir araya getirip, Yetenek-10 sınıfını yandaşlarıyla birlikte bulmasını istedi.
Öğrenciler bütün araziye dağıldılar ancak Yetenek-10 sınıfı henüz gün doğmadan Ethan, McGregor ve Max ile birlikte araziyi terk etmişti bile. Ama geri dönmek zorundaydılar. Geri dönüp kaldıkları yerden devam etmeliydiler.
"Vakti geldi. Nasıl yapacağımız hakkında hiçbir fikrim yok ama kontrolü Pars'ın elinden alsak iyi olacak." dedi Blake. Şiddetini henüz azaltmış karın altında beklerken.
"Giderek daha soğuk oluyor. Artık binaya dönmüş olmalılar. Gidiyoruz." diye uyardı ve herkesi araziye geri götürdü Max.
Uzun süren bir yürüyüşün ardından ağaç eve varabildiler. Ancak bir sorun vardı. Dün akşam üzeri yeniledikleri ağaç ev, arazi dışına çıktıkları bir saat içinde eski haline dönmüştü. Aradan aylar geçmiş gibi görünüyordu.
"Gardiyanları durdurmak zorundayız. Şuna bakın, burası için çok uğraşmıştık!" diye yakındı Victoria.
"Her türlü yıkıma hazırlıklı olun. McGregor, özellikle de sen. İçeri girmeliyiz." dedi ve henüz rahatlayamamış sınıfını tekrar yola çıkardı Blake.
Gardiyanların keşfedemediği giriş kapısı hala açıktı. Sanki Pars, geri dönmeleri için açık bırakmış gibiydi. Şanslıydılar çünkü binaya girdikleri vakitte herkes sınıfındaydı. Ancak Pars, kameraları her an izliyordu.
"İntikam vakti, McGregor." dedi ve ofisten çıktı. Aniden karşılarında belirdi henüz istediği yere gidememiş olan Yetenek-10 sınıfının.
"Hadi ama!" diyerek iç çekti Zach. O sırada Pars, gözlerini Ethan'a dikti.
"Senin bilincin yerinde. Nasıl oldu bilmiyorum ama sende bir tuhaflık olduğunu fark etmiştim."
"Ne zamandan beri aklımın başında olması tuhaflık sayılıyor?" diye sordu Ethan.
"Az önceden beri." dedi ve hemen yanında duran yangın alarmını kırdı Pars. Tüm okul saniyeler içinde dışarı döküldü. Ancak beklediklerinin tam tersi bir şey vardı.
"Onları yakalamışsın, Pars." dedi öğrencilerden biri.
"Hayır, ben yakalamadım. Kendi ayaklarıyla geldiler."
"Şimdi ne yapmamızı istiyorsun?"
"İşlerini bitirmenizi."
Yetenek-10 sınıfı, diğerlerinin bu kadar kolay kontrol edilebildiklerine inanamıyordu. Bir süre önce kendileriyle Arcanelere karşı savaşan insanlar, şimdi kendilerine karşıydı.
"Çocuklar, durun. Gardiyanlar sizi kontrol ediyor, onlara esir olmayın!" dedi Victoria ancak ikna olmuyorlardı.
"Yalan söylüyorsun, Victoria. Siz masum insanları öldürdünüz. Üstelik bizi de bu işe bulaştırdınız. Siz güvenilmezsiniz."
"Ne? Ne demek bu şimdi? Biz masum insanları öldürmedik!" dedi Jessie. Bu sırada Ethan araya girdi.
"Dinleyin çocuklar. Bunu söylemek istemezdim ama onlar haklılar."
"Ne?" diye sordu Blake, ağzı açık kalmıştı.
"Biz, Arcaneleri öldürdük. Ama sorun onlarda değildi, sorun tamamen Pars'tı. Onlar sadece kendilerine verilen emirleri yerine getirmek zorunda olan bir takımdı. Eğer karşı çıkarlarsa, Pars onları öldürecekti. Biz masum insanları öldürdük. Çok üzgünüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...