56. "Dönüşüm"

644 65 0
                                    

56. BÖLÜM

Marvin, geri kalanları uyarması gerektiğinden emindi. Ayna yönteminden haberi yoktu ve ne yapacağını bilmiyordu. Hızla koşarken aniden birine çarptı ve her şeyin bir anda normale döndüğünü fark etti.

"Hey, yavaş ol." dedi çarptığı kişi. Bu Mona'ydı. "Sende kimsin? Seni daha önce hiç görmemiştim."

"Tanımanı beklemiyordun zaten. Görme ihtimalin de yok. Benim, Mona. Bir zamanlar Karanlık Asker olan Rendez."

"Şaka yapıyor olmalısın. Sen ciddi misin?"

"Hiç bu kadar ciddi olmamıştım."

"Aman tanrım, çocuklar! Buraya bakın. Rendez bir insanmış!"

Jessie, Vanessa ve diğerleri hemen oraya toplandılar. Neler olduğunu merak ediyorlardı. Pars da oradaydı ve Rendez'in kim olduğundan hiç haberi yoktu.

"Pekala, sakin olun. Her şeyi anlatacağım ama benim adım bu değil. Bana Rendez demeyi kesin. Adım Marvin. Anladınız mı? Marvin."

"Tamam Rendez, yani Marvin." dedi Jessie. "Şimdi bize neler olduğunu anlat."

Marvin, tüm olanları büyük bir aceleyle anlattı onlara. Sıra gerçek dünyada kalanlara ulaşmanın bir yolunu bulmak kalmıştı.

"Buraya geldiğim an bazı anılar gördüm. Birkaçı bana aitti ama son gördüğüm anılar kesinlikle benim anılarım değildi."

"Ne gördün?" diye sordu Zach.

"Hayalet Takımı."

"Karanlık Ordu gittikten sonra kalan ruhları silmek için gelen takım mı yani?"

"Aynen öyle. Ve orada kimse yoktu. Kalanlara ulaşmanın bir yolunu bulmalıyız. Onları uyarmalıyız. Yoksa çok geç olabilir."

Gençler bir an için birbirlerine baktılar. Daha sonra Mona, dönüp Marvin'e cevap verdi.

"Bir yolunu biliyoruz. Aynalar sayesinde kalanlara ulaşabiliriz. Ama görmeleri biraz zaman alabilir."

"Aynalar! Tamamen unutmuşum. Ama merak etmeyin, zaman almayacak. Blake onları uyaracak."

"Ya kalanlar bağı yeniden güçlendirmeye yetmezse? Biz de orada olmalıydık." dedi Vanessa.

"Üzgünüm. Yakalanmamalıydınız."

Konuşmayı daha fazla uzatmadan kızlar tuvaletine gittiler. Marvin yazması gereken şeyi biliyordu ancak aradan o kadar uzun zaman geçmişti ki, yazmayı unutmuştu.

"Söylediklerimi yazabilir misin?" diye sordu Mona'ya.

"Elbette." dedi Mona ve Marvin konuşmaya başladı.

"Elinizi çabuk tutup bir kurtuluş yolunu bulmalısınız. Artık çözüm üretmek için haftalarımız yok. Sadece birkaç gün. Hayalet Takım, McGregor'a doğru yola çıkıyor. Çok daha hızlı olmalısınız."

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin