2. KİTAP 2. BÖLÜM
Gördüklerine inanamıyordu Victoria. O anki şaşkınlıka elini karşısındaki yaratığa doğru uzatmıştı ki birden zil çalmaya başladı ve yaratık kayboldu. Ve gitmek için bir kapı yaratmıştı.
Öğrenciler dışarı çıkmaya başladıklarında oradan uzaklaştı Victoria ve hemen sınıfa gitti. Korkusu yüzünden anlaşılıyordu ancak anlatmak istediği şeyleri anlatmaktan vazgeçti bir anda. İlk günden arkadaşlarının huzurunu bozmak istemiyordu.
"Sen iyi misin, Victoria? Gerçekten hiç iyi görünmüyorsun. İstersen dışarı çıkalım, ne dersin?" diye sordu Mona.
Victoria başını onaylarcasına sallamıştı sadece. O sırada Blake de ona bakıyordu. Bir an için yanına gidip onu kendisi dışarı çıkarmak isteyecekti ki, pencereden okula gelen Yetenek Okulları Başkanlığı başkanını gördüler.
"Onun burada ne işi var?" diye sordu Jason. Kimse bir yanıt verememişti. Geçen yıl yaşanan tüm olaylara rağmen başkan bir kere bile gelmemişti McGregor'a.
Öğrencilerle bir şey konuşuyordu ki, McGregor ve Max indi aşağıya. Başkanla konuşmaya başladılar. Max bir an için şok olmuş gibi baktı. Ardından sınıfa geldi ve Blake'i çağırdı.
"Blake, sanırım buraya gelsen iyi olacak."
"Sorun ne, Max? Neden burada?"
"Lütfen sadece gel."
Blake aceleyle dışarı çıktı ve arkasından da diğerleri. Başkan onu gördüğü an ona doğru yöneldi. Karşısına geldiğinde Blake soracağını sordu.
"Sorun ne, başkan?"
"Sanırım bizimle gelmeniz gerekiyor, Bay Sanders."
"Ne? Neden sizinle gelmem gerekiyor?"
"Ken McGregor'u öldürmekle suçlanıyorsunuz."
O an tüm sınıf şok olmuştu. Victoria araya girmeye çalıştı.
"O kimseyi öldürmedi. Ken'i o öldürmedi!"
"Üzgünüm, bayan. Elimizde kanıtlar var."
"Bu saçmalık. Oğlumun ölümünü kendi gözlerimle gördüm. Onu Blake öldürmedi." diyerek araya girdi McGregor.
"Öyleyse kimin öldürdüğünü biliyorsunuz, değil mi?"
"Bilmiyorum. Sorun da bu zaten. Çok fazla ışık vardı, etrafta kimlerin olduğunu göremiyordum."
"Buradaki videoya göre ışığın geldiği yönden bir kurşun geliyor. Üstelik sıradan bir kurşun değil. Bir... Bir Karanlık Asker kurşunu."
Bir an için Blake bile şüpheye düşmüştü. O sırada yeniden insana dönüşmeye çalışıyordu ve belki de farkında olmadan o yapmıştı. Yine de kendisi dışında kimse bu ihtimali düşünmüyordu.
"Blake'in yapmadığından eminim. Bu yeterli bir kanıt değil, başkan. Bu yüzden onu alamazsınız."
"Pekala. Bunu başkanlığa geri gönderip, daha iyi incelenmesini isteyeceğim. O zaman kadar serbest kalabilir. Ancak kanıtlar cinayeti doğrularsa, peşinizi bırakmam."
Ardından okuldan ayrıldı başkan. McGregor'un ofisinde ise kızışma başlıyordu.
"Lanet olsun! Geçen yıl neredeydi bu lanet herif? Gardiyanların burada olduklarını biliyorlardı. Bütün başkanlık biliyordu! Peki ya Karanlık Orduya ne demeli?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...