58. "İlk Saldırı"

348 35 0
                                    

2. KİTAP 58. BÖLÜM

Korkuyla sıçradı Victoria. Ancak gelen, Aiden'dan başkası değildi. Durumu toparladı ve birlikte ordan çıktılar. Bu oda, gençlerin işine yarayabilecek terk edilmiş silahlar ve aletlerle doluydu. Ancak şimdi Victoria'nın henüz yeni dönmüş olan McGregor ile bir konuşma yapması gerekiyordu.

"Merhaba, profesör." diyerek ofise girdi Victoria. Eşyalarını geri yerleştiriyordu Carl.

"Gel, Victoria."

"Size yardım edeyim."

"Bu harika olur."

Carl'ın dönmesiyle birlikte Max, Benjamin ve Lauren, şehrin farklı kesimlerine doğru yola çıktılar. Ulaşabilecekleri elliye yakın dost vardı. Yetenek-10 sınıfı ise Carl'ın verdiği yetkiyle herkesten gizlenmiş silah odasını keşfediyorlardı. Kesinlikle hiçbir silahı şu anda kullanma izinleri yoktu.

"Bunlarla Karadul'un karşısına çıkacaksak, beş yüz kişilik bir ordu kurmamıza bile gerek yok." dedi Aiden.

"Hayır, var." diyerek karşı çıktı Jessie. "Tam olarak neyle ve kimle savaştığımızı bilmiyoruz. Yani, biliyoruz. Ama sayılarını bilmiyoruz. Bir örgütten bahsediyoruz, Aiden. Yüzlercesi, belki de binlercesi olabilir."

"Burdaki tüm silahların sadece silah olmadığının farkında mısınız?" diye sordu Jason. "Sonuçlarının büyük tehlikeler doğuracağı silahlar var burda."

"Karadul üstünde kullanıyorsak sıkıntı yok demektir."

Gençler odayı keşfetmeye devam ederken Victoria, ofisini yerleştirmesinde Carl'a yardım ediyordu. Sonunda uygun bir anı yakaladığında yanında getirdiği çantasından Wehi'nin kendisine verdiği defteri çıkardı.

"Baksana, McGregor. Aslında seninle bir şey hakkında konuşmak istiyorum."

"Evet?" dedi McGregor, ancak Victoria'nın elindeki defteri gördüğü anda yüzündeki ifade değişti. Şaşırmış, hatta biraz ürkmüştü. "Onu nerden buldun?"

"Sanırım Wehi verdi."

"Wehi mi? Victoria, elinde tuttuğun şeyin ne olduğu hakkında en ufak fikrin var mı?"

"Adını yazdığın kişiyi öldüren bir defter. Evet, var."

"Hayır, yok! O defteri kullanmayı düşünmüyorsundur umarım."

"Aslına bakarsan, Laxmurth'un üstünde denemekten bahsediyordum."

"Victoria!" diye bağırdı Carl. "Bizi öldürmeye bile çalışsa, o defteri kullanamazsın. Birini öldürmenin karşılığında seni de öldüren bir defter bu. Anlaşılan Wehi seni tuzağa düşürmeye çalışmış. Ve başarmış da!"

"Yani bununla ne yapmam gerekiyor?" diye sordu Victoria, sesini alçaltarak. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Bununla Laxmurth'tan derhal kurtulabileceğini sanıyordu.

"Onu bana ver. Bu dolapta, kilitli kalacak. Ve bir daha kimse ona dokunmayacak! Arkadaşlarına bundan bahsetmezsen iyi edersin, meraklı çocuklar gibi davrandıklarını görmek istemiyorum."

O anda Victoria ve Carl, dışarda aniden başlayan büyük bir kalabalığın sesini işitmeye başladılar. Bu ses, bodrum katındaki Yetenek-10 üyelerine kadar gitmişti. Bir anda beliren, çok büyük bir kalabalık. Pencereye yöneldi Carl. Onun arkasından da Victoria. Yüzlerce öğrenci toplanmıştı McGregor'un bahçesinde ve hiçbiri de burdan değildi. Redish öğrencileri geliyordu.

YETENEK OKULU (1 & 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin