17. BÖLÜM
Günün sonunda doğru Max ve Charlie yeniden ağaç eve uğradılar. Güzel haberlerle gelmişlerdi. Ancak ne yazık ki diğerleri için durum hiç de iyi değildi.
"Diğerlerini aldılar, Max! Hem de hepsini!" dedi Victoria.
"Ne? Ama neden? Ne istiyorlar?"
"Ne mi istiyorlar? Sizi istiyorlar. Siz onlara gitmezseniz, hepsini öldürmekle tehdit ediyorlar!" diye çıkıştı Blake.
"Hayır, hayır, olamaz. Tam çıkışı bulmuşken olamaz!"
"Ne yapacağız şimdi?"
"İlaçları aldınız mı?"
"Derdin gerçekten bu mu?"
"Dinle, Victoria. Bir plan yapmak zorundayız. Hiçbirimizin zarar görmeyeceği bir plan."
"Pekala, fikrin var mı?"
"Evet. İlaçları kullanacağız."
"Bekle, ne? İlaçlarla onları öldürecek miyiz?"
"Onlara anlatmadınız mı?" diye sordu Max, Jason ve Mona'ya bakarak.
Mona yerinden doğruldu ve anlatmaya başladı.
"Victoria, Arcane'ler bizi sadece bu okulda değil dışarıda da takip etmeye devam edecekler. Ve artık önemli olan dışarısı değil, buradan çıkabilmek. Hepimizi öldürmek istiyor olabilirler. Sen onaylasan da, onaylamasan da bunu yapacağız. Eğer kendini ve diğerlerini kurtarmak istiyorsan, sen de yapmak zorundasın."
Victoria, bir süre hiçbir şey söylemeden bekledi. Başka çaresi olmadığını biliyordu. Kendini değil, arkadaşlarını düşünüyordu. Kimsenin ölmesine izin veremezdi.
"Peki, öyleyse planımız ne?"
"Dinleyin. Biz Arcane'leri görüşmek için beşinci katta toplayacağız. Ve yanımızda fazlasıyla ilaç olması gerekiyor. Görüşme sırasında muhtemelen hepsi orada olacaktır. Biz işaret ettiğimizde başlayacağız. Olabildiğince fazla Arcane'e enjekte edeceğiz."
"Peki ya Pars? O gelmeyecektir."
"Arcane'leri atlattıktan sonra onu alt etmek çok fazla zorlamayacaktır."
"Öyleyse yapalım şunu."
"Tamam. Charlie, Fred'i ara. Görüşmek istediğimizi söyle. Ya da teslim olacağımızı."
Charlie, Arcane'lerden biri olan Fred'i arayıp onlarla bir saat sonra beşinci katta görüşmek istediğini söyledi. Ancak bunun sonunda çocukları bırakması için de söz vermelerini istiyordu. Max, plandan fazlasıyla emindi. Buldukları çıkışı değerlendirmek zorundaydılar.
Bir saatin sonunda Max ve Charlie, görüşmek için beşinci kata çıktılar. Victoria, Blake, Jason ve Mona çoktan gizlenmişlerdi. Birkaç dakikanın sonunda Carter kardeşlerin etrafına sekiz Arcane toplandı. Görünüşe göre yakalamadan önce konuşmak istiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...