5. BÖLÜM
"Görev""Blake, bunu görmelisin. Biri masanın üzerine bir not bırakmış. Seninle ilgili."
Janett'ın uyarısı üzerine hızla dersliğe gitti gençler. Gerçekten dediği gibi masasının üzerine bir not bırakılmıştı. Tamamen onunla ilgiliydi.
"Kendin hakkında yalan söylemeyi seviyorsun, Sanders. Onlara gerçekten kimseyle yatmadığını söyle."
Blake'in kimseyle yatmadığı halde yattığını söylemesindeki amaç neydi? Yüzünde kısa süren bir kızarma oluştu. Utanmıştı. Konuyu dağıtmaya çalışıyordu.
"Her neyse, şimdi biz orada mahsur kaldığımız zaman neler olduğunu anlatın."
Victoria ile ikisi beşinci katta mahsur kaldığı sırada neler olduysa hepsini anlattı, çocuklar. Eva'nın kendisini onlar için feda etmesi çok cesurca bir davranıştı. O sırada yanlarında olsaydı buna asla müsaade etmezdi Victoria. Kimsenin ölmesine de izin vermeyecekti. Eğer bu gece yarısına kadar geri dönmezse, onu bulmak için tek başına beşinci kata bile çıkmayı göze almıştı.
"Neyi bekliyoruz, McGregor'a gidelim?"
"Dinlemiyor muydun, Blake? Gregor'a gitmek hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Yine umurunda olmayacak. Bunu tek başımıza halletmek zorundayız."
"Parlak bir fikrin var mı, Cooper?"
"Bir süre haber bekleyelim. Eva'yı öldüreceğini sanmıyorum."
"Çocuklar, dokuz kişi kaldık. Eğer derse bir kişi eksik girersek yönetime haber gönderilecek." diye uyardı Vanessa.
"Ne haberi?" diye sordu Sean.
"Sınıfların dokuz kişi kalması yasak. Anladınız mı? Eva'nın kaybolduğu ortaya çıkarsa yeni birini getirecekler."
"Lanet olsun, şimdi ne yapacağız?"
"Hiçbir fikrim yok. Eva bir an önce geri dönmeli."
Şanslılardı çünkü o gün daha fazla ders yoktu. Ancak yarına kadar geri dönmezse onun için çok geç olacaktı. Sınıf olarak günün geri kalanını kafa dinlendirerek geçirmeye çalıştılar. Çünkü Eva'yı öldürmek demek, işleri kızıştırmak demek. En çok da Victoria buna karşı sakin kalmayacağını bildiğinden emindi.
Tüm sınıf bahçenin en güzel köşesinde oturmuş bir şeyler düşünüyordu. Diğerlerinin ne düşündüğü hakkında bir fikri yoktu Victoria'nın ama onun aklındaki tek şey gece yarısıydı. Eva'nın çığlıklarını yine o kattan duydular. Orada bir şeyler olduğundan emindi.
O sırada Jason, heyecanla sınıfı bir araya topladı. Çok önemli bir şey söyleyecekti. Geçen sene bu okulda ders almış bir arkadaşı vardı. Onunla yazışıyordu.
"Çocuklar, sanırım geçen sene de böyle bir şey olmuş!"
"Neyden bahsediyorsun sen? Bunu nereden biliyorsun?" diye sordu Gwen.
"Bir arkadaşım var. Peter. Geçen sene bu okulda, Yetenek-8 sınıfındaydı. Onunla yazışıyorduk, bana sürekli dikkatli olmamı, bu sene Yetenek-10 sınıfının seçildiğini söylüyordu."
"Ne yani her yıl bir sınıfı seçiyorlar ve içlerinden birilerini öldürmeye mi çalışıyorlar?"
"Konuyla ilgili konuşmasının yasak olduğunu söyledi."
"Buna inanamıyorum. İnsanları öldürmeye çalışıyorlar ve öğrencilerin bu konuyla ilgili konuşmalarını yasaklıyorlar! Neyle tehdit ettiklerini merak ediyorum." dedi Vanessa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...