10. BÖLÜM
Müdür McGregor'un öylece içeri dalmasıyla çocuklar büyük bir korkuya kapılmışlardı. Victoria, hemen mektubu sakladı.
"Size ne yapıyorsunuz dedim?"
"Sadece konuşuyorduk. Bir sorun mu var, efendim?" diye atıldı Blake.
"Pekala, bir şeyi bildirmek için geldim. Bildiğiniz üzere Janett Wood intihar etti ve Melissa Davis ağır durumu yüzünden okuldan ayrılmak zorunda kaldı. Hepiniz sınıfların dokuz kişi kalamayacağını biliyorsunuz. Geçtiğimiz mayıs ayında yapılan yetenek yarışmasının sonuçları yeniden değerlendirilecek. Sonuçlandırılmamış kategorilerdeki birincilerden biri yeni sınıf arkadaşınız olacak."
Bildirisini yaptıktan sonra McGregor sınıfı terk etti. Herkesin aklında cevaplanmamış bir sürü soru vardı.
"Ama Janett bu şekilde getirilmemişti." dedi Vanessa.
"Melissa'nın kaçırılması planlanmıştı, Vanessa. Janett'ı getirmek için bunu bekliyorlardı." diye cevapları Victoria.
"Bizden saklıyorlar." dedi Jessie, "O intihar etmedi."
"Onu öldürdüler." diye devam etti Blake.
"Pekala, aramıza yeni biri katılıyor. Bugün ya da yarın, yakın bir zamanda gelecek. Casus olmaması için dua etsek iyi olur." dedi Jason.
"Her neyse, herkes dağılıyor. Ders aralarında güvendeyiz. Biraz çıkıp hava almalıyız."
"Benimle gel, Victoria. Biraz yürüyelim."
Victoria ve Vanessa biraz hava alabilmek için dışarı çıktılar. Tüm bu olaylardan bir süreliğine de olsa uzak kalabilmek onları rahatlatmıştı. Takım olarak her zaman gittikleri yere kadar yürüdüler. Hemen solda çıkış kapısı vardı. Bir an kaçmayı bile düşünmüş olsalar da, diğerlerini bırakıp gidemeyeceklerini biliyorlardı. Daha fazla ilerlemediler ve oturdular. Victoria derin düşüncelere dalmıştı.
"Ne düşünüyorsun, Victoria?"
"Geri gelecekler, kaldıkları yerden devam etmek için."
"Evet, bunu hepimiz biliyoruz, tatlım. Ama şu an güvendeyiz, birlikteyiz. Önemli olan bu."
"Bayan Howard kimseye bir şey olmasını istemiyor. Ve fazlasıyla korkuyor. Mektupta yazanları hatırlamıyor musun? Bu defa daha fazlasını istiyorlar. Öldürmek kadar fazla."
"Pekala, son bir kez denemeye ne dersin?"
"Asla anlatmayacak. Boşuna denemiş olacağız."
"Belki başka bir yolu vardır?"
"Ne demek istiyorsun, Vanessa?"
"Hadi, gidelim!"
Vanessa'nın Bayan Howard'ı konuşturmak için bir planı vardı. Onun ölümlerden ve yaralanmalardan ne kadar etkilendiği ortadaydı. Howard'ı en can alıcı yerinden vuracaktı. Ofisinin önüne kadar gittiler. Ancak içeride başka biri vardı. Bir şeyler konuşuyorlardı.
"Bu kadar ileriye gidemezler, McGregor. Durdur onları!"
"Anlaşma yapıldı, Howard. Ne istiyorlarsa yapacaklar. Yoksa bizim hayatlarımız tehlikede olacak."
O sırada kapıya yaklaşan ayak sesleri duydular ve saklandılar. Vanessa'nın fikri aniden değişmişti.
"Bunu duydun mu? İstediklerini yapmaları için onlara izin veriyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETENEK OKULU (1 & 2)
FantasySıradan bir yetenek okulu gibi görünen McGregor, aslında öğrencilerin hayatta kalma mücadelesi verdiği bir yetenek okuludur. Karanlık güçlerin karşısında Yetenek-10 sınıfı vardır. İlk 60 bölümlük kısım 1. kitap, ikinci 60 bölümlük kısım 2. kitap Do...