*Nathan*
Zadzwonili do mnie moi przyjaciele z gangu, abym przyjchał... Na szczęście w samolocie zdradzili mi o co chodzi...Zapytali, czy moja siostra nazywa się Mellody. Odpowiedziałem,że tak i uświadomiłem sobie, że ona pewnie nie chce mnie znać, może to dobra pora aby zadzwonić do ojca?!
- hallo?
- cześć tato to ja Nathan
- coś się stało przelać ci pieniądze?
- nie, ja mam pytanie...
- jakie?
- czy ty i Mellody mieszkacie w Sydney?
- tak, znaczy ona już ze mną nie mieszka tylko z przyjaciółmi, a co?
- bo planuję przylecieć do Sydney
- to fajnie a masz gdzie mieszkać?
- tak zamieszkam z kumplami
- to do zobaczenia synu
- no to do zoba...
Byłem bardzo ciekawy co chłopaki o niej znaleźli, bo praktycznie nic o niej nie wiem...
Może do nich napiszę, żeby mi wysłali wiadomości o Mellody... A już po chwili otrzymałem to co chciałem...
Od Emil
Imię: Mellody
Nazwisko: Larson
Lat: 17
Pochodzenie: Polska
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu: szare
Znaki szczególne: Znamię na nadgarstku w kształcie - 🐾
Powiązania z gangami: gang wolnościDo Emil
Dzięki stary...Gdy to przeczytałem wiedziałem, że to ona i nie zdziwiło mnie nawet to, że jest w gangu... Od zawsze się tym interesowała, a gdy ją na wyzywałem powiedziała, że specjalnie wpakuje się w kłopoty... Ja jej pomogę być znowu normalną, bo wiem jaka ona jest naprawdę miła, kochana i przede wszystkim jest moją siostrą.
Przez te trzy lata nie było dnia kiedy o niej nie myślałem... Ona jest moją siostrą została mi ona i ojciec, bo matka gdzieś wyjechała 10 lat temu i nie daje znaku życia, my uzajemy, że jest martwa.
* Mellody*
Wstałam o 10 i nie wiedziałam co mam robić jestem tu sama i nie mam nikogo. Przyjaciele pewnie znowu mnie zostawią i zaczną życie w innym miejscu.
Poszłam pod szybki prysznic postanawiając olać szkołę... Zrobiłam lekki makijaż, a włosy rozczesałam i zostawiłam rozpuszczone. Ubrałam czarny crop top i białe spodnie z dziurami, a na nogi założyłam czarne trampki.
Postanowiłam jechać do pobliskiej kawiarenki na śniadanie, bo nie chciało mi się nic samodzielnie przygotowywać.
Co tam moje miśki???
Podoba wam się rozdzialik?
Dziękuję wam za te gwiazdki...
Natix14 czyli Roxx
CZYTASZ
Kolejne Podejście |KOREKTA |
ActionCzasami jest tak, że człowiek gubi się w życiu, goniąc za sławą i pieniędzmi. Zapominamy o tym, że staliśmy się taką osobą jaką zawsze gardziliśmy. Stałam się tym kim się stałam... Zapomniałam, że to co robię to nie jest spełnienie marzeń... Na sz...