Rozdział 13

3.3K 175 29
                                    

HyeMi: Z...Amy

V: Z kim?

HyeMi: Z przyjaciółką jestem umówiona na 11:00 pod galerią no i zaraz muszę iść, bo się spóźnię.

Suga: Nie ma mowy zadzwoń do niej, by przyszła pod naszą wytwórnie.

HyeMi: Czemu?

Suga: Przed chwilą byłaś w szpitalu...

Jin: I nie wyglądasz za dobrze.

Kooki: I chcemy poznać twoją przyjaciółkę.

Jimin: I z tego, co wcześniej mówiłaś jest A.R.M.Y.

HyeMi: Eh... Z wami wszystkimi nie wygram. Idę się przebrać i zadzwonię do Amy.

J-Hope: Masz racje nie wygrasz! - Krzykną za mną. Weszłam do pokoju i wzięłam pierwsze lepsze ciuch i poszłam do łazienki, by się odświeżyć, gdy wyszłam zadzwoniłam do Amy.

* Rozmowa HyeMi & Amy *

Amy: Coś się stało?

HyeMi: Spotkajmy się pod wytwórnią Big Hit.

Amy: Po, co?

HyeMi: Chce żebyś poznała mojego kuzyna i jego znajomych.

Amy: No okej.

HyeMi: Będę czekała na ciebie przed głównym wejściem do wytwórni.

Amy: Oki.

* Koniec rozmowy *

Zeszłam na dół do salonu gdzie był tylko J-Hope.

HyeMi: Gdzie jest reszta?

J-Hope: Wszyscy są już w samochodzie.

HyeMi: No to chodźmy do nich.- Wyszliśmy z dormu, J-Hope zamkną dorm i wsiedliśmy do samochodu usiedliśmy z tyłu do Jimina i ruszyliśmy do wytwórni. Po kilku minutach byliśmy na miejscu.

HyeMi: Idźcie pierwsi, ja poczekam na Amy, tylko w jakiej sali będziecie?

Rap Monster: W tej, co ostatnio.

HyeMi: I powiedz...

Suga: Spokojnie wszyscy wiedzą, że jesteś moją kuzynką.

V: Tylko przydało, by się powiedzieć...

Jin: Tak, tak chodźcie powiemy.

Suga: Jak się zgubisz to się pytaj pracowników, albo dzwoń do kogoś z nas.

HyeMi: Dobrze.- Czekałam na Amy około 10 minut, aż w końcu przyszła.

Amy: Czemu akurat tu i gdzie jest...

HyeMi: Oj chodź zaraz się dowiesz.- Weszłyśmy do budynku i udałyśmy się w miejsce gdzie ma być BTS.

Amy: Skoro tu już jesteśmy to może uda nam się spotkać BTS?

HyeMi: Wchodź. - Otworzyłam drzwi do sali gdzie tańczyło BTS. – Już jestem. Chłopaki poznajcie moją przyjaciółkę, a zarazem waszą fankę Amy. Amy nie muszę ci ich raczej przedstawiać.

Amy: No nie, ale powiesz mi, co tu robimy, nie żebym miała coś przeciwko a...

Suga: Miło mi ciebie poznać Amy jestem kuzynem HyeMi.

Amy: Więc Suga jest...

HyeMi: Tak.

Jimin: Może zatańczymy. - Podszedł do Amy i wyciągnął rękę w jej stronę.

Amy: Czemu nie?

Tańczyliśmy kilka godzin, a potem udaliśmy się do restauracji na obiad, gdy czekaliśmy na jedzenie przysiadali się do nas...

Utracona kuzynka/ Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz