Rozdział 46

1.5K 98 9
                                    

HyeMi: Hmmm jesteś...Najwspanialszym chłopakiem jakiego znam Mark.

Mark: Ty również jesteś wspaniała. - Obrócił mnie do siebie i przytulił.

HyeMi: Nie masz dziś próby?

BamBam: Mark ! - Wrzeszczał i biegł z oddali BamBam, a za nim biegły fanki.

Mark: Mam. - Zdjął z swojej twarzy czarną maskę pocałował mnie w usta, po czym założył mi maskę. - Poranny bieg przed próbą mi się przyda. Uciekaj stąd puki ich tu jeszcze nie ma.

HyeMi: No dobrze. Do zobaczenia. - Uśmiechnęłam się, po czym szybko się oddaliłam od niego i udałam się w kierunku wytwórni Big Hit. A go jak i BamBam'a goniły fanki. Po kilku minutach byłam w wytwórni. Bez problemu weszłam do wytworni i podeszłam do Sekretarki.

S: W czym mogę pomóc?

HyeMi: Mam pytanie czy jest Bts w wytwórni?

S: Nie mogę udzielać takich informacji.

J-Hope: Ooo HyeMi !! - Podbiegł do mnie i wziął mnie na ręce, po czym zaczęliśmy się kręcić w okół własnej osi.

S: Przepraszam.

HyeMi: Nic nie szkodzi.

J-Hope: Jadłaś już?

HyeMi: Tak. - Udaliśmy się w kierunku windy.

J-Hope: A spałyście czy postanowiłyście zerwać nockę?

HyeMi: Spałyśmy. Dlaczego Suga wstawił ten post?

J-Hope: Sama go zapytaj.

HyeMi: Który z was zrobił te zdjęcie?

J-Hope: Jimin.

HyeMi: W której sali...

J-Hope: W tej na końcu korytarza. - Powiedział gdy wyszliśmy z windy i wskazał mi kierunek. Podbiegłam do drzwi i wbiegłam do ich sali, przy czym wszystkich wystraszyłam.

V: O matko nie strasz tak!

HyeMi: Przepraszam. Jiminn?

Jimin: Yhm. Co chcesz?

HyeMi: Zdjęcie.

Jimin: A które?

HyeMi: A te które dołączył Suga do wczorajszego posta.

Jimin: A tee. A co z tego będę miał?

HyeMi: Informacje na temat Amy?

Jimin: Zgadzam się daj mi swój telefon. - Podałam mu swój telefon.

HyeMi: Yoongiii...

Suga: O nie, co źle zrobiłem?

HyeMi: Dlaczego wstawiłeś tego posta?

V: A nie mówiłem, że będzie zła? Mówiłem! Ale po co mnie słuchać!?

HyeMi: A więc?

Suga: Nie mogłem patrzeć na te wszystkie komentarze w kierunku ciebie.

HyeMi: Trwało by to tydzień i by zapomnieli.

Jin: Tu tak to nie działa.

HyeMi: Dobra. Wracajcie do próby, bo zaraz będzie na mnie, że nie przykładacie się.

Jimin: Trzymaj. W zamian za te zdjęcie wziąłem zdjęcie Amy, więc jesteśmy kwita.

RM: Dobra zatańczmy jeszcze 2 razy choreografie. - Włączyli nową piosenkę, której jeszcze nie słyszałam i zaczęli tańczyć. Z dwóch razy zrobiło się 10 i wszyscy padli wykończeni na podłogę.

HyeMi: Iść wam po wodę?

Kooki: Jakbyś mogła. Pokój z wodą mamy, po lewej stronie windy.

HyeMi: Oki. Ktoś jakieś specjalne życzenie? - Zaczęli naraz wykrzykiwać, kto jaką chce.

Suga: 4 mineralne, 2 średnio gazowane i 1 gazowaną, jak chcesz to weź też sobie.

HyeMi: Oki. - Wyszłam z sali i poszłam pod wskazane miejsce. całe szczęście była tu torebka do, której włożyłam to, co powiedział Suga i jeszcze jedną dla mnie mineralną, po czym wróciłam na sale.

J-Hope: Zatańcz coś, proszę.

HyeMi: No dobra. - Podłączyłam swój telefon i włączyłam piosenkę Taeyang'a Ringa Linga. Gdy skończyłam utwór zapadłam w sen...

Utracona kuzynka/ Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz