Mark: HyeMi, napisał do mnie... Jackson, że czekają na nas w Subwayu.
HyeMi: Oki, więc przebierzmy się w swoje ubrania. - Wróciliśmy z powrotem. - Przebrałam się szybko i wyszłam, czekał już na mnie Mark.
Mark: Chodźmy do kasy. - Zabrał mi bluzkę z rąk i pobiegł do kasy.
HyeMi: Ej, a chciałam zapłacić ! - Krzyknęłam i pobiegłam za nim.
Mark: Za późno. - Pomachał mi reklamówką i paragonem przed nosem. Chodź je założymy poprosiłem, by obcięli metki. - Dał mi moją bluzkę i skierowaliśmy się w stronę łazienek. Gdy wyszłam z niej, Mark stał oparty o ścianę. - To co idziemy do nich?
HyeMi: Tak. - Złapał mnie za rękę i udaliśmy się do reszty Got7.
Jr: O są już. Usiedliśmy na wolnym miejscu, a BamBam zrobił zdjęcie.
BamBam: Patrzcie. - Pokazał zdjęcie.
Jackson: Dodajmy na Twittera.
JB: To głupi pomysł.
Jr: Czemu? Nie widać tu ich twarzy.
HyeMi: Wasi fani mogą pomyśleć różne rzeczy.
Yugyeom: Dobra zamknijmy ten temat i jedzmy. - Przyszło jedzenie, które wcześniej zamówili chłopacy, wszyscy jedli, tylko BamBam coś majstrował przy telefonie.
Youngjae: BamBam jedz.
BamBam: Już, jem.
Jr: Wszyscy już zjedli, tylko ty robiłeś coś innego.
JB: BamBam czy cie do reszty powaliło!? - Chciał się rzucić na BamBama, ale Jackson go przytulił i nie miał jak.
Mark: Co tym razem zrobił?
JB: Wstawił zdjęcie na Twittera.
Jackson: Z tobą jest coś nie tak czy jak?
BamBam: No weźcie, nie widać ich twarzy.
Jr: Już są spekulacje o tym, który z nas mógłby być w związku.
Jackson: Ooo podejrzewają mnie i JB.
Mark: Przynajmniej nie mnie.
HyeMi: Zbieramy się? - Założyłam maskę i czapkę, po czym wskazałam na osoby, które się do nas zbliżały.
Jackson: Masz racje, mała. - Wszyscy wstaliśmy, chłopacy nałożyli, albo maski, albo okulary przeciw słoneczne i udaliśmy się w stronę wyjścia. - Musimy biec.
HyeMi: Co!? Nie chcę. - Złapał mnie za rękę Mark i nie miałam wyboru musiałam biec. Udało nam się od nich uciec. Wsiedliśmy do ich samochodu, a mój telefon zaczął dzwonić. Osobą, która próbowała się do mnie dodzwonić był...
CZYTASZ
Utracona kuzynka/ Min Yoongi
FanfictionPo stracie rodziców 18 letnia HyeMi trafia pod opiekę jej kuzyna...