Po kilku minutach odzyskałam przytomność i zobaczyłam, że jestem niesiona na barana przez... Mark
HyeMi: Gdzie idziemy?
Mark: Ooo już wróciłaś? Nie wyglądasz za dobrze, spałaś w ogóle?
HyeMi: Nie.
Mark: Dobrze wiesz, że powinnaś
HyeMi: Tak wiem no, ale...
Mark: Nie ma, ale idziemy do mojego dormu i dopilnuje żebyś się położyła spać.
HyeMi: A co z ...?
Mark: Mamy dzień wolnego.
HyeMi: Przydało by...
Mark: Wiem Suge powiadomić zrobię to i jeszcze oberwie.
HyeMi: Ej on jest moim kuzynem, a nie ty!
Mark: To nie oznacza, że nie mogę się o ciebie martwić.
HyeMi: Wiesz co teraz czuję, że jesteś moi chłopakiem.
Mark: Chcesz to mogę nim być.
HyeMi: Haha śmieszny jesteś.
Mark: Mi ja mówię to poważnie od pierwszego wejrzenia mi się podobasz. Kocham cię.
HyeMi: Serio przez tyle lat?
Mark: Tak, więc proszę zadbaj o swoje zdrowie.
HyeMi: Dobrze Oppa.
Mark: Czy ty właśnie powiedziałaś do mnie Oppa!?
HyeMi: A co nie mogę?
Mark: To jak zostaniesz moją dziewczyną? - Nic mu nie odpowiedziałam tylko złożyłam motyli pocałunek na jego ustach który on szybko pogłębił. - Mam to brać za tak?
HyeMi: Kocham cię.
Mark: Omo jak ty słodka jesteś, gdy się rumienisz.
HyeMi: Przestań.
Mark: No dobra. Ale wież że głupim pomysłem było biegać kiedy nie spałaś ani jednej godziny?
HyeMi: Uświadomiłam to sobie gdy było już za późno.
Mark: Już jesteśmy witamy w skromnych progach Got7. - Weszliśmy do środka i Mark postawił mnie na ziemię, po chwili udaliśmy się do salonu gdzie była reszta zespołu, a ja straciłam władzę w nogach i spadłam na kolana.
Jackson: Wszystko okej?
HyeMi: Tak.
Mark: Dasz radę wstać?
HyeMi: Chyba tak. - Próbowałam wstać ale za 4 próbą się poddałam. - Może ktoś mi pomóc?
Mark: Już ci pomagam, kochanie.
JB: Kochanie! Czy my o czymś nie wiemy?
Mark: Jesteśmy razem.
BamBam: Mówiłem wam, że będą w końcu razem!
Got7: Szczęścia!
Mark: Dziękujemy. - Odpowiedział za nas i zaczął iść prawdopodobnie w kierunku swojego pokoju jak myślałam tak zrobił, po chwili położył mnie w łóżku, a ja po kilku minutach odpłynęłam czułam tylko, że Mark kładzie się obok mnie i przyciąga mnie do siebie.
CZYTASZ
Utracona kuzynka/ Min Yoongi
FanfictionPo stracie rodziców 18 letnia HyeMi trafia pod opiekę jej kuzyna...