Rozdział 122

999 55 30
                                    

Notatka na dole!

==================================

Po chwili byliśmy... w jego pokoju.

HyeMi: Po co mnie tu przyprowadziłeś?

Kooki: Chce porozmawiać.

HyeMi: Na jaki temat?

Kooki: Co mają znaczyć te zdjęcia? - Pokazał mi telefon, a ja wzięłam go od niego. Były na nim zdjęcia, a na nich ja i E' Dawn. Na jednym zdjęciu trzymał mnie za rękę. Na innym przytulał mnie, to było na schodach, gdyby nie on to bym spadła. Jeszcze inne gdzie siedzimy w kawiarni i uśmiechamy się do siebie.

HyeMi: Nic nie znaczą.

Kooki: Jak nie, wiele fanów już was zaczęło łączyć razem!

HyeMi: Ja jakoś ci nie wypominam wyjścia z Lisą!

Kooki: Skąd o tym wiesz!? - Nawet nie zaprzeczył, czyli jednak Mark wtedy go widział.

HyeMi: Wasi fani bardziej wolą byś był z Lisą.

Kooki: Po prostu powiedź że coś do niego czujesz. - Jak on może tak myśleć.

HyeMi: Nic do niego nie czuje. To mój przyjaciel. Może to ty chcesz powiedzieć, że coś czujesz do Lisy i chcesz zemną zerwać? - Poczułam jak zbiera mi się na płacz, ale nie mogła pozwolić by to zobaczył.

Kooki: ... - Nic nie odpowiedział, więc bez słowa wzięłam swoją torbę i wyszłam z jego pokoju, gdy tylko wyszłam kilka łez popłynęło, po moich policzkach.

Suga: Mi co się stało?

HyeMi: Nic takiego idę się już położyć.

Suga: Mi...

HyeMi: Nie teraz później ci powiem. - Weszłam do swojego pokoju wzięłam piżamę i poszłam się do łazienki, gdzie wzięłam prysznic, a następnie nałożyłam na siebie piżamę i wróciłam do pokoju. Gdy tylko wyszłam z łazienki zobaczyłam V na moim łóżku. - V?

V: Już myślałem, że się utopiłaś w tej łazience.

HyeMi: Bardzo śmieszne. Chłopacy wysłali cię?

V: Nie. Dawno nie rozmawialiśmy. Powiesz co stało się między tobą, a Kookim?

HyeMi: Wydawało mi się że rozmawialiśmy wystarczająco głośno by nas cały dorm usłyszał.

V: Chodź tu musisz się komuś wygadać. - Poklepał miejsce obok siebie.

HyeMi: Jak myślisz Kooki chce zemną zerwać? - Usiadłam obok niego.

V: Raczej nie. Powinniście to sobie wytłumaczyć. Na co dokładnie był na ciebie zły?

HyeMi: Był zły na mnie za to że w internecie pojawiły się moje zdjęcia w raz z E' Dawn.

V: E' Dawn to...

HyeMi: Mój przyjaciel, poznaliśmy się przez przypadek i oprowadził mnie po Seul.

V: A wiem widziałem te zdjęcia.

HyeMi: Nic między nim, a mną nie ma oprócz przyjaźni.

V: Przytulanie to jeszcze zrozumiem, ale trzymanie się za ręce?

HyeMi: Jak podczas zwiedzania z nim Seulu zgubiłam go 2 razy, a on mnie znalazł. Stwierdził, że nigdzie nie można puścić mnie samej, więc postanowił że będzie trzymał mnie za rękę bym się znowu nie zgubiła.

V: Teraz wszystko jasne.

HyeMi: A te zdjęcie gdzie się przytulamy to był moment, w którym złapał mnie. Gdyby nie on spadłabym.

V: W sumie jak się tak przyjrzeć to widać dalej schody. Te cholerne hieny zawsze zrobią zdjęcia tak by wyszedł z tego skandal.

HyeMi: Hieny?

V: Paparazzi.

HyeMi: Ciekawa nazwa. - Uśmiechnęłam się.

V: O widziałem to uśmiechnęłaś się. - Uśmiechnął się szeroko.

HyeMi: Jak zawsze potrafisz poprawić mi humor.

V: Widzę, że coś jeszcze cię martwi.

HyeMi: Ostatnio pewna osoba powiedział mi że widział Kookiego na imprezie wraz z Lisą. Nie chciałam dla tej osoby uwierzyć, ale teraz wierzę.

V: Opowiedz co się dokładnie stało.

HyeMi: Kooki zaczął mówić o tych zdjęciach powiedziałam mu, że nic one nie znaczą, potem mu powiedziałam że nie wypominam mu wyjść z Lisą. On nawet nie zaprzeczył tylko zapytał skąd to wiem. Gdy zaczął podejrzewać mnie że ja coś czuje do E' Dawn,a ja mu powiedziałam że nic do niego nie czuje. To mój przyjaciel. To ja go zapytałam, czy on przypadkiem nic nie czuje do Lisy i czy nie chce ze mną zerwać. - Poczułam jak kilka łez poleciało mi po policzkach.

V: Co odpowiedział?

HyeMi: Nic. Ani nie potwierdził, ani nie zaprzeczył nic z tym nie zrobił. - Teraz to już w ogóle się rozkleiłam.

V: Mi, wszystko będzie dobrze. - Przytulił mnie do siebie. Próbował mnie uspokoić, po kilku minutach mu się to udało zasnęłam wtulona w niego. Rano obudziłam się czując jak ktoś bawi się moimi włosami. Otworzyłam oczy i zobaczyłam...

========================================================

Hej mam pytanie do was!

Chcecie by HyeMi była dalej z Kookim? A może widzicie ją z kimś innym? Jak tak to z kim?

Rzadko kiedy odpowiadam na nominacje, a w ostatnim czasie dostałam ich całkiem sporo.

Chcielibyście zobaczyć na nie odpowiedzi? Może sami macie jakieś do mnie pytania, do bohaterów czy do książek? Możecie pisać pytania w komentarzach albo napisać do mnie prywatne wiadomości.

Jeżeli się pojawią się jakieś pytania do mnie lub zechcecie bym odpowiedziała na nominacje to pojawi się tu rozdział Q&A.

Utracona kuzynka/ Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz