Nechceš mi s tím pomoct? Boo
Kdo je sakra Boo? Zamračil jsem se nad tím vzkazem, jenže jsem nemusel dlouho přemýšlet. Ten rukopis patřil Louisovi. On se podepisuje Boo? Bože to je jak malý dítě nebo co. Kde k tomu přišel?
Vzal jsem tužku a odpověděl na jeho zprávu.
Rád, ale není to náhodou tvůj úkol? Harry
Hodil jsem papírek k Louisovi a ten si má slova projel očima. Nechápu, proč se tam musíme podepisovat. Nikdo jiný by mi ani vzkaz nenapsal. Za pár sekund mi „přišla" odpověď.
Je, ale tady je to každýmu fuk. I kdybych to měl všechno špatně, prostě to ukážu učitelce a mám splněno. Nikdo to neznámkuje, jde o to, že tam něco je. Boo
Když jsem si to přečetl, musel jsem se pousmát. Na co je potom smysl těch příkladů po škole, když nejsou vlastně k ničemu. Louis k „Boo" přidal ještě tři XXX. Prvně jsem si myslel, že to znamená objetí (XOXO), které se takhle značí do SMS zpráv nebo na sociálních sítích. Podíval jsem se na Louise a on prstem ukazoval na svou ruku. Měl tam tetování třech červených X v mřížce.
Vypadalo to jako piškvorky. Dobře, to vysvětluje ta X, ale ne tu divnou přezdívku „Boo". Byl jsem sice Louisovi zavázán a to dvakrát, ale bude stačit, když mu napíšu jen postup a zbytek si dopočítá sám.
Napíšu ti postupy, to ti bude stačit. Není to tak moc těžké. Harry
Louis po přečtení přikývl a přisunul mi svůj sešit. Vpravo měl načmárané ty příklady a vlevo spoustu malůvek propiskou. Mezi tím vším jsem si všiml i jeho tetování „piškvorek", které mi před chvilkou ukazoval. Další byl nějaký provaz ve znamení nekonečna, ale z druhé strany přetrhnuté.
Potom nějaký pták, jakási věta zdobeným písmem a spousta dalších. Moje oči našly i číslo 78 v pravém růžku. Jeho číslo dresu a jeho táty oblíbené. Do obličeje se mi nahrnula krev. Nějak jsem si myslel, že ty kresby jsou Louisovo dílo. A nejspíš i jeho tetování, ale to jsem mohl jen hádat. Přesunul jsem se k příkladům a napsal postupy. Louis točil tužkou mezi prsty a mlčky mě sledoval. Za deset minut jsem měl všechno napsané a podal zpět Louisovi jeho počmáraný sešit. Děkovně se na mě usmál a ukázal vztyčený palec nahoru. Zbytek si dopočítal sám a já ho sledoval. Jeho modré oči létaly po číslech, znaménkách, symbolech a rty lehce pootevřené. Musel jsem těžce polknout, ani jsem netušil, proč ho tak sleduju. Přesunul jsem pohled na jeho odhalená tetování. Bylo jich tam spousta, ale zřejmě to nebylo všechno. Co bylo na ruce, bylo i v jeho sešitě matiky. Navrhoval si snad sám ta tetování? Nebo si prostě z nudy překresloval, co už měl na své kůži natetované napořád? Z přemýšlení a zírání na Louisova tetování mě vytrhl sám Louis. Vstal ze židle a mířil za učitelkou. Za těch pětačtyřicet minut byl první, kdo udělal svou práci „být po škole". Učitelka na dějepis proletěla příklady očima a já jen taktak otočil zrak někam jinam, než na ni. Nejspíš by si myslela, že jsem to za Louise vypočítal já a to jsem nechtěl.
ČTEŠ
Z nepřítele přítelem ✅
FanfictionTOTO NENÍ LARRY POVÍDKA!! ANI JEDEN Z KLUKŮ NENÍ GAY!! DĚKUJI ZA POCHOPENÍ! Harry Styles a Louis Tomlinson jsou spolužáci z jedné třídy a jedné školy. Jenže nejsou spolužáci v tom dobrém slova smyslu. Harry musí tolerovat šikanu od Louise a jeho "p...