Část 82

55 5 2
                                    

Co mi tak může chtít? Je na soustředění pár dní a že by mi sám od sebe volal? To jsem spíš myslel, že mu budu volat já, že jsem v nemocnici potom, co mě Liam s Niallem zmlátili někde ve slepé uličce při cestě ze školy domů. Potáhl jsem zelené kolečko a zvedl hovor.

„Ahoj Louisi. Jsi v pořádku?" Vyhrkl jsem hned, jako by byl malé dítě a já se bál, jestli došel v pořádku do školy. Louis místo odpovědi jen něco zahuhlal, nic jsem mu nerozuměl a pak se rozchechtal jako cvok.

„Louisi?" Řekl jsem trochu víc nahlas, aby mě slyšel. V jednu chvíli jsem si myslel, že mě snad vytočil omylem a že ani neví, že si spolu voláme. Čekal jsem ještě asi půl minuty a pak jsem chtěl zavěsit, ale Louis se nakonec ozval.

„Ahoj Harry!! Jak je? Chodíš ještě do školy nebo už máte volno?" Chrlil na mě Louis otázky a přišel mi, že je snad opilý nebo se mi to jen zdálo. Každopádně jsem se ho na to chtěl zeptat. Mluvil ještě víc nahlas, než já a tak jsem si musel oddálit telefon od ucha.

„Mám se dobře. Dneska máme volno, protože se v celé škole spravují záchody. Už to bylo potřeba, co myslíš?" Uchechtl jsem se jako nějaký frajer, ale spíš mi to znělo jako odfrknutí koně. Protočil jsem nad tím očima a než jsem stačil pokračovat, Louis mi odpověděl jenom: „Nóó, to teda jo." A pak se zase zasmál.

„Louisi je všechno v pořádku?" Zeptal jsem se opatrně, i když Louis to asi takhle nevnímal.

„V nejlepším pořádku. Je to tady super, prostě boží! První soustředění na kterém jsem a je to paráda!! Je tady hezky, žádný sníh jako v Londýně, nemusíme chodit v zimních bundách a je tady super parta dalších kluků, kteří tady taky jsou z jiných měst z celého světa. A víš co? Dokonce půjdeme i na stadion Realu Madrid a budeme tam s hvězdami tohohle týmu, no není to skvělý??" Vůbec jsem netušil, kdo v Realu Madrid hraje a že ten tým vůbec existuje, ale pro Louise to byl asi nejlepší zážitek z jeho prozatímního života.

„Hmm, to je super, že se tam bavíte. Jsi opilý nebo se mi to zdá?" Ani bych se nedivil, kdyby tam měli každý den nějakou párty. Louis něco zařval někam do éteru, naštěstí jsem měl telefon od ucha, jinak bych už určitě ohluchnul. Trvalo to už dlouho než mi odpověděl, tak jsem chtěl zavěsit už na 100%.

„Tak si to tam užívejte a buď opatrný. Klidně mi zase zavolej jak budeš chtít, ahoj" Řekl jsem trochu smutně z toho, že mi zavolal on sám a stejně se se mnou moc nebaví.

„Ne! Ne Harry počkej prosím. Promiň že jsem ti neodpověděl. Jsem trochu opilý, máš pravdu. Je tady taková párty a už jsem měl asi tři piva a nějakého panáka. Rozhodně to ale není něco, co by bylo super. Je ti akorát zle a není o co stát. Jinak je to všechno v pohodě, těším se na ten stadion Realu, ale to jsem asi už říkal. Sakra už bych měl jít do pokoje a dát si sprchu, za dvě hodiny máme zápas se školou z Irska, tak musím být trochu fit" Přikývl jsem na souhlas, ale pak mi došlo, že mě Louis nevidí a zavrtěl jsem hlavou, že mi to mohlo dojít hned. Neměl jsem mu na to co říct a tak jsem jen seděl na posteli a mlčel.

„Tak přeji hodně štěstí, ať vám ten zápas vyjde. Hraje se o něco nebo je to jen přátelský zápas?" Slyšel jsem kroky a prásknutí dveří, Louis asi opravdu odcházel do svého pokoje.

„Díky Harry. Ne, o nic nehrajeme. Je to jen přátelský zápas, to jsou tady vlastně všechny. Jde vlastně o to setkat se s dalšími týmy, které hrají za nějakou školu, dát si nějaké zápasy, posilovat, cvičit a i ten Real Madrid k tomu patří. To jsme ale nevěděli, to bylo překvapení. Řekli nám to, až jsme se sem dostali. Až se vrátím, tak ti ukážu fotky, určitě by se ti tady líbilo. Je to skoro luxusní ubytování a jsme tady jak v paláci" Louis už mluvil normálně a neříkal nesmysly a hlavně už mi neřval do ucha.

„Už se těším. Louisi no víš, zkouším si založit Facebook, ale zasekl jsem se u jednoho kroku" Začal jsem si nervózně kousat rty ani nevím proč. Louis sekundu nic neříkal, ale čekal jsem. „A u jakého?" Čekal jsem, že se bude smát, že jsem třeba něco nepochopil nebo že jsem si ten účet nakonec neudělal kvůli nějaké banalitě. Ona to vlastně banalita byla, aspoň pro mě teda určitě. Pro Louise to určitě nebyl žádný problém, vlastně jsem byl zvědavý na jeho profil, protože ho určitě měl. 

Z nepřítele přítelem ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat