Pokvareni planovi✔️✅

610 43 4
                                    

"Čekaj, pogledati ću u raspored koja je cura tad bila dežurna."

"Sjećaš li se još nečeg?"

Ja- "Sjećam se nje, onako u magli, vidio sam ju samo kad sam otvorio oči, pa su ju maknuli s mene, davala mi je masažu srca."

"Taj dan smo bili nas dvoje Belit!"

Belit- "Daj da vidim."

"Ali ja te nisam spasila. Nisam nikog spasila neko vrijeme."

Počeo sam gubiti nadu i gledati okolo po plaži možda ju vidim jer očito ne radi tu.

Belit- "Zar nam taj dan nije bila Toni?"

"Da je, došli su njeni, ti si otišao rješiti ono dijete kad smo čule poziv upomoć."

Ja- "Dali je to ona?"

Belit- "Ona taj dan nije bila prijavljena!"

"Možemo imati problema svi, ne smijemo ti reći ništa, žao mi je."

Ja- "Molim vas, neće nitko saznati. Šutim kao riba. Platit ću ako treba."

Leyla- "Znamo, ali možda si simpatičan i imaš dobru namjeru, ali ipak si stranac."

Belit- "Dati ćemo ti njezinu adresu." Uletio je.

Ja- "Može, hvala vam."

Toni pov.

Vratila sam se kući baš kad su ostali večerali. Ušla sam u kuhinju i natočila si čašu vode.

Zumba- "Toni!"

Pozvao me mirnim glasom. Pitam se hoće li me prijaviti murji jer pijem njegovu vodu.

Ja- "Što? Zar ti moram platiti vodu koju pijem?"

Helena- "Ne budi takva dušo." Rekla je nježnim glasom koji mi je dignuo živce

Ja- "Nisam ja duša kao ova vaša djeca." Rekla sam oštro.

Eduardo- "Ne deri se, treba mi tišina za večerom."

Simon- "Kako si se izvukla iz zatvora?! Jakov je rekao da ćeš se prodati."

Simon, Eduardo i Skarlejt su se nasmijali, a ja sam iznutra gorila od želje da zadavim nekoga, mislim na Jakova i njih troje.

Zumba- "Dosta!" Odmah ga je bilo sramota.

Ja-"Gdje je Jakov? " Počela sam gledati uokolo.

Mark- "Zlo mi je od vas troje! Isti ste kao Jakov!"

Ja-"Nisi ni ti bolji od njih."

Prošla sam pored Eduarda i zabila mu čašu iz koje sam pila vodu u tanjur da sva voda iscuri.

Ja- "Evo ti sad tišina, pa ti večeraj."

Otišla sam u sobu i presvukla se jer sam još uvijek u odjeći od jučer. Uzela sam gitaru i sjela na terasu pa svirala do ponoći, umor me uzeo. Ponekada iako spavam 4 sata na dan mogu još spavati. 4 sata mi trebaju da se naspavam.

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Where stories live. Discover now