Najgori susret

52 6 0
                                    

Restoran je bio intiman sa malo ljudi i puno prostora, odveo me do terase na gornjem katu koja je velika i lijepa a ima pogled na okolne zgrade i grad. Vino, vatra, španjolska kuhinja, zalazak sunca, dobro je odabrao.

Bilo je jako lijepo i uspjela sam zaboraviti na sve probleme uz njegovo društvo

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Bilo je jako lijepo i uspjela sam zaboraviti na sve probleme uz njegovo društvo. Privlačno je kad se netko trudi. Traži teme, zanima ga, sluša i uvijek se uz njega osjećam lijepo, čak me zna i razmaziti i zna da više volim ovakve intimne trenutke i druženja nego da odemo negdje van gdje ima sto ljudi makar bilo najljepše mjesto na svijetu. Poslije večere smo prošetali i vozili se pa se vratili doma i igrali igrice u njegovoj sobi.

Legao je na krevet a ja između njegovih nogu i naslonila se na njega pa mi je dao kontrole i pokazivao mi što moram raditi u igrici, pokušao me naučiti, bilo je slatko jer mi nije išlo ali sam probala a njegove ruke su cijelo vrijeme bile na mojima da me može učiti kako upravljati.

Kasnije smo prestali i mazili se i ljubili pa zaspali u njegovoj sobi zagrljeni.

Pred jutro sam čula kako mi mobitel zvoni u sobi i to me probudilo, još sunce nije izašlo, Mark je spavao a ja na njemu pa sam se iskrala da ga ne probudim i otišla isključiti mobitel. No zvala me Leyla, zašto bi zvala ovako rano, pomislila sam da se nije nešto Kovu dogodilo.

Ja- "Hej."

Leyla- "Toni moraš odmah doći po mene." Jedva je govorila od suza.

Ja- "Leyla što se dogodilo zašto plačeš?"

Leyla- "Molim te dođi po mene nalazim se kod onog jezerca blizu Motove kuće, molim te dođi, odmah dođi Toni." Plakala je kao kišna godina.

Ja- "Odmah dolazim, nigdje ne mrdaj."

Brzo sam tamo došla a uz nju me dočekao Mot. Bila mu je u zagrljaju, tješio ju je. Nisam ga željela ovako vidjeti. Odmah sam došla do nje, zagrlila je a on ju je pustio da se prebaci u moj zagrljaj. Pogledali smo se u oči, duboki pogled koji nije ništa govorio.

Mot- "Ovdje sam je maloprije pronašao."

Ja- "Leyla što je bilo?" Na brzinu je promrmljala a ja ništa nisam razumjela, pogledala sam u Mota ali ni on nije razumio.

Mot- "Pronašao sam ju ovdje, htjela se baciti u jezero, bila je van sebe, napad panika, energija koja joj želi iskočiti iz tijela, vrtila se uokolo, plakala. Kao da je izgubljena, na drogama."

Ja- "Leyla što se dogodilo, moraš se smiriti i reći mi, ovako te ne razumijem." Nakon par minuta tišine je obrisala suze i pogledala me.

Leyla- "Sjećaš se Jurice? Prijatelja od Marka."

Ja- "Da valjda."

Leyla- "Dobila sam poruku od njega, potpisao se kao ti, došla sam di je rekao i silovao me." Zatvorila sam i stisnula oči na te riječi. Kad sam ih otvorila pokušala sam ne zaplakati.

Ja- "Kako?" Jedva sam pitala.

Leyla- "Ne znam, drogirao me, stavio mi je nešto u piće ali sjećam se što se dogodilo." Plakala je, zagrlila sam ju i plakala i ja dok je govorila što je mogla.

Mot me vidio jer smo bile u zagrljaju a ona njemu okrenuta leđima. Vidio je da plačem i ni njemu nije bilo svejedno, vidjelo mu se na licu i u očima. U jednom trenu smo se opet pogledali pa je skrenuo pogled i protrljao rukom oči i suze u njima.

Ja- "Smiri se, platiti će za ovo."

Leyla- "Ne, nikome ne smijete reći." Pogledala nas je oboje a Mot je kimnuo.

Ja- "Ekipa mora znati."

Leyla- "Da ali nitko drugi. Kako ću mu reći to. Prevarila sam ga Toni. Nakon sveg."

Ja- "Nisi ga prevarila ovo je nešto drugo."

Leyla- "Jesam Toni, svega se sjećam." Nastavila je plakati i jecati zbog Belita. Više je plakala zbog njega nego zbog sebe ali sjetila se i sebe. Kroz suze je govorila što joj se dogodilo.

Nekako sam ju uspjela natjerati na motor i da se drži za mene iako sam ja više država nju a Mot nas je slijedio na njenom. Došle smo kod Lukasa, probudile Nitru, njega isto zabrinule. Dok im je kroz suze pričala što joj se dogodilo zvala sam Belita i rekla mu da ću doći po njega kad vratim Mota kući i nisam mu htjela reći što se dogodilo samo sam rekla da je hitno. Odvezla sam Mota kući i ostavila pred ulazom na imanje.

Mot- "Hvala."

Ja- "Hvala tebi."

Mot- "Nadam se da će biti uredu."

Ja- "Vidjet ćemo."

Mot- "Čuo sam da ste sreli Tomasa neku večer u klubu."

Ja- "Da, bio je kratko."

Mot- "Želiš da popijemo nešto da i tebi bude bolje? Znam da si u šoku."

✨🌹✨🌹

Ja- "Ne, Belit me čeka a i čujem da imaš curu." Kimnuo je.

Mot- "Znam da i ti imaš dečka." Rekao je i krenuo prema ulazu. Kratko sam tamo sjedila na motoru pa, zatvorila kacigu i krenula.

Brzo sam vozila i uskoro došla kod Belita koj me čekao ispred svoje kuće. Stala sam i sišla sa motora skidajući kacigu.

Belit- "Što se dogodilo? Odmah mi reci."

Ja- "Radi se o Leyli."

Belit- "Što je sa njim?" Zabrinuti izraz njegovog lica govorio je sve.

Ja- "Silovana je. Nekako je došla do jezera u šumi i pokušala se ubiti, Mot ju je spasio."

Belit- "Kako?!" Zaderao se i polako sjeo na pod.

Ja- "Jedan Markov frend. Prevario ju je da dođe i drogirao, ono što je ispričala kroz sve te suze je strašno. Osjećam se kao da su mene silovali Belit." Čučnula sam pored njega i stavila glavu među ruke da zaustavim suze.

U to je Belit ustao i ludio, bacio je svoju kacigu od pod i povikao ne. Brzo sam reagirala i spriječila ga da dodirne svoj motor jer bi napravio sranje koje trenutno ne možemo platiti.

Belit- "Ubit ću ih sve."

Ja- "Smiri se, ne možeš pred nju bijesan."

Belit- "Zašto nisi mogla odabrati Mota da mogu ubiti i Marka?"

Ja- "Belit!" Ubila sam ga pogledom.

Vote za još i pratire informacije na Wattpadu i instagramu koje vam dajem
✨🌹🚀🌞

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Où les histoires vivent. Découvrez maintenant