Talijanski restoran✔️✅

581 42 3
                                    

Sad sigurno idu gledati moje ocjene. Nije teško imati petice iako su to sve trojke kad je tvoj otac donirao toliko novca školi.

"U redu, ja sam profesorica Mirta, reci nam nešto o sebi." Rukovale su se.

Toni- "Želim sjesti."
Rekla je i sjela u zadnju klupu gdje nitko ne sjedi.

"Odjeća ti nije primjerena za školu." Svi su pogledali Toni.

Toni- "Rekli su da nemora biti, samo neka dođem."

"U redu, počnimo s nastavom..."

Rene- "Opa, mala je vatrena."

Rene je mi je frend, iz našeg je čopora ali me iritira u zadnje vrijeme, posta je pre umišljen jer mu je brat postigao otkriće na području znanosti pa se svima hvali sa time.
Gledao sam po razredu. Nitko nije slušao profesoricu. Svi su razgovarali o Toni koja je sjela u zadnju klupu, stavila slušalice i tipkala po mobitelu. Boli ju briga za sve.

Poslje pod odmorom sam došao do nje iako sad i mene cjeli razred gleda i neugodno mi je.

Ja- "Nisi trebala biti u mom razredu."

Toni- "Nisam trebala biti na ovom kontinentu pa jesam."

Ja- "Što sad radiš, ako netko pita, daljnji smo prijatelji preko roditelja."

Toni- "Dogovaram se za ručak i jebe mi se."

Ja- "Sa kim? U školi si." Šaptao sam cjelo vrijeme.

Toni- "Što te briga? Možeš se i ti opustiti ponekad."

Ja- "Neideš nikamo ubit će te ako odeš."

Toni- "Daj opusti se..."

Ona nije normalna, još se pred mnom dogovara kad i gdje a neće me ni pogledat.

Poslala je prijatelju svoju lokaciju da dođe po nju i rekla da nakon što zarafi zs motor mora kupiti normalan mobitel. Dao bi joj tri samo da ne rafi sranja.

Oko jedan je rekla da ide popiti vode i nema je već 15 minuta. Izgleda da je otišla iz škole.

Toni Pov.


Našla sam se s Belitom ispred škole pa smo krenuli do restorana. Pitao me zašto sam izašla iz te škole, ali sam mu obećala reći za ručkom kad svi budemo tamo.

Nije nam dugo trebalo do tog restorana, lagano smo prošetali. Čak smo došli prije svih.

Restoran je ukrašen talijanskim stvarima kao zastavicama i slično, lijepo izgleda. Sjeli smo za jedan od stolova, konobar nam je nudio jelovnik, ali smo rekli da čekamo prijatelje. Nije gužva. Nismo dugo ni čekali ostale.

Ja- "Hoćemo li naručiti svi isto ili svak za sebe?"

Alvaro- "Neka je ovaj put svak za sebe."

Leyla- "Ok."

Konobar je zapisao naše narudžbe i otišao, jedno ljeto sam konobarila i nebi nikad više😂, trebaš ti to sve pohvatat.

Nitra- "Obožavam talijansku kuhinju."

Ja- "Znamo."

Belit- "Zašto si ti izašla iz one škole?"

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Where stories live. Discover now