Ja- "Koj dio?"
Alvaro- "Ugriz."
Ja- "Obećajem, neće mu više nikad prići."
Zajedno smo otišli na sljedeći sat iako smo sjedili na drugim krajevima učionice.
Poslje škole me Todo čekala ispred nje, još uvijek se ljutim na nju. Kuća je opet bila puna. Na putu do sobe me Luka tražio da idem sa njim po njegov auto. Vrijeme je i za to, prvi auto mog velikog brace, nije kao da je položio prije 4 godine. Zajebavala sam ga i pristala. Ručali smo sa svima. Jedino sa njime pričam. Majci dajem do znanja da sam još uvijek ljuta kratkim nezainteresiranim odgovorima na njena pitanja i nikako je ne gledam u oči. Luka je rekao da idem po njegov auto pa je Hrvoju sinula ideja da nas on tamo odbaci jer Ešton isto treba auto a još nisi ni počeli birati koj bi mogao uzeti. Odbili smo i rekli da to nije najpametnija ideja pa se majka složila i na kraju idemo svi osim Todo.
Došli smo u salon vozila u kojem ima autiju od raznih marki. Luka se našao sa čovjekom koj mu je prodao auto. Sad ćemo u kući imati tri auta. Hodala sam i gledala ih po salonu onda me Ešton pitao koj bi ja najradije izabrala i dodao da bi htio izabrati neki koj se meni sviđa. Okrenula sam očima i rekla da ću rađe hodati. Nakon pola sata Luka je dobio svoj auto, dovezli su mu ga ispred salona, bio je presretan. Odmah me odlučio provozati do doma ionako smo mi trebali ići po auto. Svi ostali su zaokupljeni Eštonovim ukusom. Luka nas je vratio doma nakon što smo isprobali njegov novi prvi auto.
Sutra sam se spremila za školu kao obično, to znači da kasnim. Luka me odbacio do škole koja je 15 minuta odavde, nema veze, mora se hvaliti autom. Todo je danas zavezana za pseću kućicu u dvorištu, u kazni je. Pod slobodnim satom bila sam u praznoj školskoj dvorani sa Alvarom. Sjedili smo na podu i pričali.
Ja- "Zapravo se stalno selim a rođena sam u Argentini."
Alvaro- "Zašto se stalno seliš?"
Ja- "Zbog maminog posla. A ti si odavde?"
Alvaro- "Ne, iz Španjolske iz malog gradića."
Ja- "Uvijek sam htjela ići u Španjolsku."
Alvaro- "Lijepa je. Imam i sestru, blizanci smo ali ne družimo se često ona ima svoje društvo."
Ja- "Wau ne upoznajem svaki dan nekog ko ima blizanca."
Alvaro- "Dvojajčani smo."
Ja- "Svejedno. Kako se zove?"
Alvaro- "Nitra, ide u ovu školu, radi na radiu..."
Ja- "Kao vodi ili?"
Alvaro- "Ne, samo asistira."
Ja- "Aha okej."
Alvaro- "Moja najbolja prijateljica isto ide u ovu školu ali ima simpatiju pa se zabavlja s njim. Zato mi je malo dosadno."
Ja- "Dobro da sam došla onda haha."
Alvaro- "Da, zato sam se javio da ti pokažem školu."
Ja- "Mislila sam da je zato da ne moraš slušati nastavu."
Alvaro- "Da, to je jedan od razloga." Nasmijali smo se.
Ja- "Ima li nekih zanimljivih događanja u gradu ovih dana?"
Alvaro- "Ima svačega. Postoji stranica na kojoj oglašavaju događanja pa ako te nešto zanima tamo pogledaj."
Ja- "Okej."
Alvaro- "Zapravo, javio sam se da ću sudjelovati u jednoj akciji danas. Sade mlado drveće na mjestu gdje je prošle godine bio požar."
Ja- "To je lijepo, već sam to negdje vidjela."
VOUS LISEZ
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Loup-garouRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...