Kad sam se probudila vani je bio mrak a Todo je opet htejla van. Morala sam ustati, 10 je sati. Imam nekoliko propuštenih poziva od ekipe, nissm se javila cijeli dan pa su se zabrinuli. Nahranila sam Todo i prošetala je pa se vratila u krevet.
Kroz iduća dva dana majka je riješila papire oko kupovine stana. Danas me natjerala na kupovinu namještaja koja mi je opet oduzela skoro cijeli dan. Kupile smo svašta, najdraže su mi bile stvari po mjeri, kao kuhinja koju smo uzele. Sve dobijem u njoj i ni o čemu ne moram misliti. Dogovorila sam sa ekipom party kod mene kad se uselim. Lagano već pakiram svoje stvari kod kuće. Jedino mi je žao što sa Alvarom nisam imala puno prilike biti nasamo. Razgovarali smo ovih dana najviše preko moba. To me izluđuje, jedva čekam da ga ujutro zagrlim pred školom ali nemamo naviku ljubakati se po školi. Kako god bilo, danas sam ga zvala van. Sjetila sam se da je rekao da moramo ići na piknik blizu mjesta gdje smo zadnji put bili vani. Danas sam mu to predložila i svidjela mu se ideja. Rekla sam da ću ja sve kupiti iako mu se taj dio ideje nije svidio. Otišla sam u kupovinu poslje škole, koja je danas taman završila ranije da stignemo izaći dok je još dan. Hodale smo po dućanu i smišljale što da uzmem. Što bi nam moglo trebati. Na kraju su me inspirirale da uz ovo iz dućana uzmem palačinke negdje u gradu pa da tamo jedemo dok su još tople. Nekako su skupa došle na tu ideju haha.
Dejt je bio preljep kao uvijek i Alvaro se sredio, izledao je kao pravi gospodin. Lijepo smo se zabavili i družili napokon, nakon nekoliko dana u kojima baš nismo imali vremena biti sami, danas smo napokon bili.
Nekoliko dana kasnije majka i Luka su me pokupili sa nastave nekoliko sati ranije. Moj stan je bio spreman za useljenje. Odvezli su me kući gdje sam uzela većinu stvari i Todo pa smo otišli u stan. Bila sam presretna. Moji su bili sa nama ovdje gotovo do naveče a kad su napokon otišli odlučila sam kratko leći u novu kadu u svojoj kupaonici. Majka mi je ostavila večeru u kuhinji pa sam podgrijala kad sam izašla iz kade. Prije nego li sam zaspala sam poslala poruku ekipi. Kratko smo se dopisivali pa sam došla na ideju da napravimo tulum kod mene za useljenje. Dogovorili smo se da će biti sutra.
Ujutro sam prošetala Todo kratko po ulici pa se vratila kući, uredila, popila kavu i otišla kod svojih sa Todo naravno. Ovo nam je bila malo dulja šetnja a to njoj ionako treba. Veliki psi moraju duže biti vani. Kod svojih sam doručkovala. Nisu me pitali za odlazak na nastavu danas pa nisam ni rekla da ne idem. Poslje doručka sam se našla sa Sarom u parku pa smo otišle kupiti što nam treba za večeras.
Sara- "Hoćeš li pozvati još nekog ili samo nas?"
Ja- "Neznam. Valjda samo vas. Osim vas ne poznajem nikog drugog u gradu."
Sara- "Istina. A i ne želiš da ti stranci rasture stan."
Ja- "Da. Trenutno nemam nikakvog alkohola u stanu."
Sara- "Kupit ćemo. Što ne kupimo donjeti će ostali."
Ostavile smo Todo kod mene pa otišle u trgovinu. Jedva smo se dovukle nazad do stana i još nismo kupile dovoljno alkohola, to će ostali donjeti.
Kad smo sve raspremile bacile smo se na uređivanje stana. Napuhale smo balone i zaljepile svjetlucave trakice. I zvučnike smo morale spojiti same na suprotne krajeve dnevnog. A dobro i zajebavale smo se pa posljepodne išle jesti street food na kiosk niz ulicu.
Naveče su polako došli ostali. Alvaro i ja se pozdravljamo pusom haha. Svi ostali nas malo zezaju kad se sjete ali dobro.Večerali smo svi skupa kad je došla pizza a kad smo pojeli navili smo glazbu i ludovali više nego ikad. U pola noći smo se udarali jastucima. Nisam ni znala da su puni perja, sve je iz njih ispalo čak i iz onih jastuka sa običnih punjenjem. Ne znam tko je došao na ideju da izađemo iz stana prošetat. Izašli smo pa sam shvatila da je Todo sa nama. Hvala bofu shvatila sam ispred zgrade pa sam ju vratila u stan i shvatila da nismo ni zatvorili vrata od stana, ostavili smo ih širom otvorena haha koje smo mi budale. Ostavila sam Todo u stanu i pridružila ss ostalima, hodali smo kvartom sa bocama u rukama i pjesmama na mobu i usnama.
Dok smo hodali Sara je prebacila ruku preko mene i nagnula se da popije iz svoje boca a ja sam se smijala. Dečki su nekako napravili da dok je Filip pio Alvaro mu je previše nagnuo bogu i udarilo ga je u zub pa je jecao mi smo se malo nasmijali.
Znam da smo se naslikavali, prvo je to ludilo uhvatilo Ritu pa mene. Ludilo da držimo mob u rukama i slikamo. Toliko smo se smijali i vrludali po cesti znam da nismo hodali po onom dijelu ceste za ljude neho baš po cesti di auti prolaze ali bilo je već kasno pa nikoga nije bilo na cesti a i radni je dan.
Ujutro sam se probudila sa jakom glavoboljom na podu pored wca. U kadi je ležao Filip u jednoj od mojih haljina za posebne prilike. Ne nosim ih često. U dnevnom osim perja i punjenja bile su prosipane i kokice. Rita je spavala na podu pored kauča. Alvaro u mojoj sobi na krevetu a Sara pored otvorenog prozora na tabureu. Bože dragi što smo mi radili sinoć haha. Polako sam ih sve probudila. Dan smo započeli kavom i tabletama za glavu. Haha tek je 12 sati nasmijali smo se.
Kad smo došli sebi smo počeli spremati. Morala sam prošetati Todo dok su oni spremali ali sam se brzo vratila. Kad smo bili skoro gotovi Rita i Sara su otišle po neku hranu za sve dok smo mi završavali spremanje.
Vote za još molim vas❤️ nadam se da ovo još uvijek netko čita🥺
STAI LEGGENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Lupi mannariRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...