Ja- "Znaš da imam motor."
Mark- "Imaš i mene."
Ja- "Znam." Lagano sam se zacrvenila.
Mark- "I ja ću morati ponakad voziti." Opet sam se nasmijala.
Ja- "Imam ideju. Cure su mi uvalile neke maske za lice a ja to doslovno nikad ne koristim i neznam kako se stavlja ni čemu služi ali možemo to staviti ako hoćeš."
Mark- "Maske za što?"
Ja- "Kao neki skin care."
Mark- "Aha... Nije valjda da to ne znaš staviti."
Ja- "Da, nisam baš zainteresirana za to."
Mark- "Ja znam o tom više nego ti."
Ja- "Pa jebi ga." Nasmijali smo se pa mi je objasnio kako se stavljaju te gluposti.
Naravno on mi je nanjeo masku jer sam bila nesposobna. Bio je nježan i osmijeh mu nije silazio sa lica. Znam da me više mazio nego što je trebalo ali mi nije smetalo pa nisam ništa rekla.
Kad smo to isprali legli smo u krevet jedno pored drugog, gledali se i pričali dok nismo zaspali.
Ujutro sam se probudila prije njega i kratko ga gledala pa ustala i otišla raditi a njega ostavila da spava u mom krevetu. Danas sam išla busom kako bi obišla što više kvartova a kasnije ću morati ići sa Belitom koj radi svoju drugu tetovažu danas. Prva mu je bila vitez prije par godina.
Malek Pov.
Nitra me nagovorila da se nađemo i jedva sam izašla iz kuće ali sam došla kod nje. Zaboravila sam da se preselila kod bivšeg od Toni. On je spavao kad sam došla kod njih.
Ja- "Jeste li vi cimeri ili?"
Nitra- "Da. Tako nekako, cimeri u njegovom stanu kojeg ne plaćam. Ma frendovi smo." Kimnula sam.
Ja- "Kako si mi ti?"
Nitra- "Držim se."
U to je iz sobe izašao njezin cimer, protezao se, zijevao i tek otvarao oči, bez majce, samo u donjem rublju.
Nitra- "Mogao bi se bar obuči kad se nisi udostojio probuditi kad je došla gošća."
Lukas- "Aha bok." Pozdravio me.
Nitra- "Molim te obuci se."
Lukas- "Da mama." Rekao je i otišao.
Nastavile smo pričati, uskoro se vratio i otišao si skuhati kavu dok smo mi sjedile za šankom. Navukao je neke kratke hlače ali majcu ne. Ponudio nas je ali smo već pile kavu. Nitra mu je rekla da je već bila vani sa njegovim psima ima ih nekoliko. Kad si je napravio kavu sjeo je u dnevni boravak dalje od nas.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
LobisomemRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...