Mark- "Moram sve isplanirati na vrijeme. Zapravo sam htio da odemo u centar da ti kupim neku haljinu. Sutra je ples u mojoj školi i želim da dođeš."
Ja- "Neznam jeli to pametno."
Mark- "Da je, neće biti nitko osim mojih prijatelja i sestre a ti si kratko išla u tu školu, bit ćemo kratko a onda otići negdje gdje će nam biti lijepo. Gdje god želiš."
Ja- "U španjolsku?" Namjerno sam pitala a on se nasmijao.
Mark- "Gdje god želiš."
Ja- "Dobro ali ne znam kada želiš da idemo po tu haljinu jer je danas Leyli rođendan i već kasnim."
Mark- "Želiš da idemo sutra?"
Ja- "Da ali sutra je i Alvaru mjesec dana."
Mark- "Zar je već prošlo mjesec dana?"
Ja- "Da. Kako ti je prijatelj?"
Mark- "Rene se super oporavlja, vratio se u školu, vjerojatno sutra neće biti na plesu jer mora mirovati pa ne brini." Kimnula sam.
Ja- "Ići ćemo sutra po haljinu. Vidimo se." Pozdravili smo se pusom pa sam izašla iz sobe.
Spustila sam se niz stepenice stavljajući kacigu i u dnevnom vidjela Noela kako gleda po kući. Iznenadio me, nije se javio da planira doći, ništa se nismo dogovorili.
Ja- "Što radiš ovdje?" Uzrujalo me ali sam pokušala ne biti glasna.
Noel- "Vidi ti to, kakav ujak takva i nećakinja." Pokazao je na kacigu koja mi je bila u ruci.
Mark- "Bok, nisam čuo kad ste ušli." Sjurio se sa kata i obratio Noelu.
Noel- "Ah Mark, gdje ti je otac?"
Mark- "U uredu, sad ću ga pozvati. Tata! Idemo Toni." Zaderao se tata i povukao me iz kuće.
Ja- "Što se događa?" Bio je vidno uzrujan.
Mark- "Što ti je rekao?"
Ja- "Tko?"
Mark- "Onaj čovjek."
Ja- "Pitao me gdje je Zumba. O čemu se radi zašto si toliko uzrujan?"
Mark- "On je bivši partner mog oca. Posao koj su radili zajedno nije dovršen do kraja i stalno se prijeti zbog toga. Oprosti što sam uzrujan. Znam da je opasan i ne želim da ti nešto napravi." Zagrlio me.
Ja- "Onda bolje idi unutra zaštiti obitelj ja ionako sada idem." Kimnuo je i otišao a ja sam sjela na motor i također otišla.
Došla sam kod Lukasa i Nitre oni su bili spremni za pokret još samo čekamo Leylu i Belita. Isplanirali smo da odemo sa busom van grada na jedno lijepo mjesto u prirodu i tamo proslavimo njen rođendan a navečer ćemo se napiti u nekom klubu u gradu. Kad su napokon došli smo odmah krenuli a busu je trebalo malo duže do tamo da izađe iz grada. Vodila je i Kovua sa nama pa joj je spavao u rukama u busu, bio je pre sladak, bebica mala😍.
Posjetili smo gradić Katoomba do kojeg nam je trebalo malo manje od 2 sata međugradske linije. To je maleni grad u Plavim planinama koj mami prirodnim ljepotama.
Obišli smo nekoliko slapova a svi oni imaju nekoliko vidikovaca koji gledaju na njih. Puno smo prošli da do svih dođemo, pogledi su fantastični. Kad smo se umorili prekinuli smo rutu i otišli u grad koj je malen i ukrašen uličnim muralima. Ručali smo, probali njihovo craft pivo i vratili se u obilazak grada i slapova, proveli smo ovdje cijeli dan i na kraju dana hvatali zadnji bus za Sydney da ne ostanemo ovdje noćas jer nećemo imati gdje prespavati.
U gradu smo bili oko 10 navečer a još smo htjeli otići u neki klub i proslaviti kako treba. Srećom bili smo dovoljno odmorni pa smo požurili svojim kućama srediti se.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
LobisomemRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...