Ja- "Ne želim reći."
"Prestani s tim ponašanjem, ići ćeš u pritvor!"
Ja- "Može."
Naljutio sam ga, na razglas je pozvao nekog po mene u ured. Jedan policajac me odveo u prostoriju s čelijama koja je u podrumu. Tamo je bila Toni već je bila iza rešetaka. Sjedila je na podu naslonjena na klupu i gledala ogrlicu zbog koje je uhvaćena.
Policajac me ostavio u ćelij s dvojicom sa kojom su se tukli dok je Toni u ćeliji bila sama.
Ja-"Toni."
Toni- "Zašto si to napravio?"
Ja- "Valjda nisam mogao gledati cijelu borbu i ništa ne učiniti."
Toni- "To je glupo od tebe."
"Toni!!" Došli su njezini prijatelji.
Toni- "Ekipo! Leyla!" Ustala je i došla do njih.
Leyla- "Dobro sam."
Alvaro- "Nećemo te ostaviti. "
Nitra- "Svi smo krivi za..."
Toni- "Ne, ja sam vas pozvala."
Leyla- "Zašto si se vratila?"
Toni- "Zbog ovog." Iz džepa vestr koju je još nosila izvadila je oglicu.
Leyla- "Moja ogrlica, hvala ti!"
Toni- "Znam koliko ti znači."
Stavila joj je ogrlicu pa su se zagrlile. Policajci su ih došli izbaciti odavde jedva su ih odvukli. Toni je sjela i ponovno smo imali vremena za razgovor.
Ja- "Dobra si prijateljica."
Toni- "Samo prema njima."
Ja- "Kad izađem, izvući ću i tebe."
Toni- "Netreba mi pomoć, samo ekipi vjerujem."
Ja- "Meni ne želiš vjerovati?"
Toni- "Teško je vjerovati nekome ko bi sve napravio da zadivi oca."
Ja- "Ja to ne želim."
Toni- "Da želiš. Napravio bi sve da postaneš vođa."
Htio sam odgovoriti kad sam čuo mamu koja je zabrinuto vikala moje ime. Toni je samo rekla da sam najebao.
U prostoriju su ušli mama, tata i Skarlejt, tata je bio bijesan a mama zabrinuta. Nisu ni pogledali Toni koju su posvojili.
Tata- "Ne mogu vjerovati! Potukao si se sa policajcem i iza rešetaka si!"
Skarlejt- "Jedva čekam svima pokazati slike mog brata iza rešetaka!"
ESTÁS LEYENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Hombres LoboRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...