Ja- "U domu u Huelvi. Gdje si ti bio cijeli moj život?!"
Noel- "Nigdje."
Ja- "Odlično. Od svih napuštena." Promrmljala sam.
Noel- "Uopće ne znaš što se dogodilo."
Ja- "Što bi trebala znati? Da me nitko nije htio?"
Noel- "Kad su tvoji roditelji umrli ja sam rekao da ću brinuti o vama ali sud vas je dodijelio Zumbi i njegovom bratu."
Ja- "Ma daj, sud će prije dodijeliti baki, djedu, braći i sestrama roditelja nego tamo nekom kog mi nije u rodu."
Noel- "Ne ako si bogat. Borio sam se sa njima na sudovima godinu dana dok ste vi živjeli kod njih. Izgubio sam svaku parnicu. Znam da su imali veze sa time. Nikad nisu voljeli vaše roditelje kamoli mene. Uvijek sam bio na sestrinoj strani."
Ja- "Ne vjerujem."
Noel- "Dobili su skrbništvo, znači oni su te poslje poslali u dom! Valjda ih dovoljno poznaješ da znaš da nisu cvijeće." Kimnula sam i kratko smo bili u tišini.
Ja- "Što je sa ostatkom obitelji?"
Noel- "Tvoj otac je bio jedinac, njegov brat je umro kad je imao 12 godina. Tvoja majka je imala mene a naši roditelji su davno umrli."
Ja- "Ako su dobili skrbništvo i onda nas poslali u dom zašto bi me sad uzeli natrag? Mislim pokazali su mi pismo od roditelja." Prekinuo me.
Noel- "Kakvo pismo?"
Ja- "Napisali su prije smrti da žele da idem u dom u Huelvu a Saša ostane u Australiji."
Noel- "Mogu vidjeti?"
Ja- "Ne, poderala sam i bacila."
Noel- "Ne vjerujem da su to napisali dok ne vidim."
Ja- "Pa jbg nemožeš vidjeti."
Noel- "Znači našli ste se. Ti i Saša."
Ja- "On je našao mene. Posvojila ga je neka obitelj koju voli i ima djevojku i djecu."
Noel- "Htio bih vas oboje upoznati."
Ja- "Gdje živiš?"
Noel- "Nemam stalnu adresu. Kad su vaši roditelji umrli uzeo sam motor i vozim se po australiji 11 godina."
Ja- "Pa dobro, moju adresu znaš." Kimnuo je.
Noel- "Moram sad ići, želio sam doći prijetiti bogatašima ali sad ne znam što da radim. Moram razmisliti."
Ja- "Zašto si im htio prijetiti?"
Noel- "Uzeli su mi sve što mi je od sestre ostalo. Razjebali su mi cijeli život."
Ja- "Jbg."
Noel- "Nemoj im reći da sam bio ."
Pozdravili smo se i otišli svako na svoju stranu. Rekao je da će ponovno doći ali ne zna kad. Po glavi mi se vrtilo 100 stvari.
Došla sam u onu kuću i odmah otišla u sobu. Par minuta kasnije čula sam kucanje na svojim vratima a sa druge strane je Mark pitao smije li ući. Rekla sam da smije.
Mark- "Nisam čuo kad si došla?"
Ja- "Upravo."
Mark- "Kakva slučajnost." Sjeo je na krevet pored mene okrenut prema meni.
Ja- "Što to?"
Mark- "Pa da si sad došla a ja sam sad došao vidjeti jesi li tu."
Ja- "Da." Zamislila sam se.
STAI LEGGENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Lupi mannariRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...