Išli smo pješice jer nam se ne žuri, pogotovo ne njoj. Nije vidjela da sam došao sa motorom a ja joj nisam rekao pa sam se vraćao u tijelu vuka do motora.
Bitno da sam ju vidio i proveli smo vrijeme skupa.Toni Pov.
Ujutro sam kupila stvari po sobi koje su mi doslovno svugdje i razmišljala kako me Mot jučer otpratio do kuće kad sam čula da se Mark dere moje ime.
Stvari koje sam imala u rukama sam opet samo bacila na pod i spustila se dolje.
Mark i Zumba su stajali na vratima, sjetila sam se kako sam upoznala Mota onaj dan kad su me isto ovako pozvali ali na vratima ovaj put nije bio Mot nego neki drugi tip kojeg prvi put vidim.
Pozvao me imenom ali ga nisam mogla prepoznati ni sjetiti ga se.
"Toni, ja sam Saša." Bio je pun nade, ja sam lagano odmahivala glavom.
Ja- "Sory..."
"Toni ja sam ti brat." U šoku sam.
Izašla sam iz kuće i zatvorila vrata ovima pred nosom ne pogledavši ih. Lice mi se smrznulo, ostala sam nepokretna od šoka nisam ni riječ rekla. Samo sam krenula van dvorišta a Saša je išao za mnom.
Došla sam na početak ulice i sjela na klupu a on je sjeo do mene. Ne znam kako reagirati ni što se događa, gledala sam ga. Pružio mi je sliku naših roditelja dok smo s njima.
Ja- "Ali ja nemam brata."
Saša- "Zaboravila si me... Drukčija si nego što se sjećam."
Ja- "Ne razumijem."
Saša- "Tražim te jebote cijeli život. Gdje si bila? Kad sam saznao da si u gradu nisam mogao doći k sebi od sreće."
Ja- "Gdje si ti bio sve ove godine?"
Saša- "Nakon nesreće sam završio u domu u Camberi."
Ja- "Ja sam bila u Huelvi. Cijelo ovo vrijeme."
Saša- "Nisam bio doma od nesreće. Ne sjećam se kako više država izgleda kamoli grad."
Ja- "Prelijepi su; oboje."
Saša- "Vjerujem."
Ja- "To znači da si i ti..."
Saša- "Oboje smo vukovi."
Ja- "Sory ne znam kako bi reagirala."
Saša- "Posvojili su me ljudi iz Cambere brzo nakon što sam završio u domu."
Ja- "Mene je posvojio naš čopor."
Saša- "Baš si se usrećila, ni jednom me nisu posjetili.'
Ja- "Tek su me posvojili. Nikad ih nisam upoznala."
Saša- "Oni su nas razdvojili."
Ja- "Neznam, želim saznati istinu ali je to sa njima jako teško."
Saša- "Bitno da smo sad zajedno."
VOUS LISEZ
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Loup-garouRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...