Belit- "To je tako slatko ljubavi." Bio je sretan što nas branim.
Viktor- "Malo ste agresivni."
Ja- "Vukovi smo što bi ti htio?!"
Merta- "Toni, koja je stavar sa tim posvajanjem, gdje su ti roditelji?"
Pogledala je po podu pa u nas suznim očima i odjurila u sobu. Dozivali smo ju, Belit je stavio ruku preko očiju od muke pa otišao za njom.
Ja- "Gaduro, namjerno si to napravila!"
Merta- "Možda jesam, možda nisam."
Uhvatila sam ju zs kosu i počupala i tako ju digla na noge pa joj dala šamar od kojeg je pala na pod. Nekoliko umetaka njene kose tad je ispalo, iz svemira se vidi da joj je kosa lažna. Bacila sam pramene koji su mi ostali u rukama na pod i poljunula na njih pa otišla za Belitom i Toni. Namjerno je to učinila.
Belit i ona su pričali, tješio ju je, polako smo ju smirili i nakon toga kad joj je bilo bolje otišli smo se zabaviti. Izašli smo u dvorište i došli do motora. Iz pretinca za kacige na motoru smo uzeli alkohol i sjeli iza jednog grma u prednjem dvorištu čisto da nas ne vidi njezin čopor.
Ja- "Ee , imamo i dimne baklje!"
Toni- "Bit će zanimljivo."
Belit- "Pustit ću pjesme."
Ja- "Ajde."
Pustili smo Španjolske i pjevali i zabavljali se. Rekli smo joj da su naši prijatelji Alvaro i Nitra koji su također ovdje ali puno duže od nas. Ona i oni se nisu baš puno družili ali zna tko su, rekla je da bi ih rado vidjela. Također smo joj pričali o jednoj našoj frendici koju smo također upoznali točnije Belit ju je prvi upoznao.
Onaj Dario je došao blizu nas i pozvao Belita rekle smo mu da ide vidjeti šta lik hoće dok smo mi nastavile.
Rekla sam Toni da mi doda bocu konjaka. Uzela sam ju, otvorila zubima, popila gutljaj ili dva i onda se počele dizati s trave i s bocom u lijevoj ruci dok je u pozadini svirala Uzbuna prilazila Belitu. Još je pričao sa Dariom. Kad sam došla do njega plešući i pjevajuči sam mu se nabacivala, prihvatio je igru i plesao sa mnom. Odjebao je Daria, plesali smo sexi ples a Toni nas je polu pijana kao i ja podupirala. Znam da su nas gledali svi oni Markovi prijatelji dok Toni nije upalila crvenu dimnu baklju i počela mahati sa njom. Jadni nisu znali koga bi gledali, nas il njih haha.
Mark pov.
To kako su Leyla i Belit plesali je odvratno. Svi su ih gledali dok Toni nije upalila crvrnu dimnu baklju i počela mahati njome.
Pjevala je, plesala iz sveg srca i mahala bakljom, kako ima toliko energije, baš se napila. Kad sam pogledao gdje su Leyla i Belit više ih nije bilo.
Moj otac je izašao iz kuće da vidi što se događe. Zaderao se i zapovijedio mi da prekinem ovo. Mislio je da zaustavim Toni i sve što je radila, poslušao sam ga.Ispratio sam prijatelje a i ostali gosti su već skoro svi otišli kući, skoro je prošla ponoć. Nitko ne mora ovo gledati. Čim sam ispratio prijatelje krenuo sam zaustaviti Toni.
Rekla mi je nešto na španjolskom, ali ja ne znam španjolski.
Ja- "Dođi idemo."
Toni- "Ne idem ja nigdje! Ostajem točno tu."
Ja- "Toni molim te, pogledaj se."
Toni- "Mogu se valjda napit ako vidim najbolje prijatelje koje nisam vidjela dugo."
Ja- "Hajde idemo unutra" Bila je jako pijana.
Toni- "Ne! Ostajem tu!"
Skoro je pala na putu prema kući, ali sam ju uhvatio na vrijeme. Kad sam ju uhvatio počela se smijati, ali nije prestajala piti. Polako smo krenuli u kuću, pa po stepenicama. I dalje je pila i smijala se ko luda dok je pričala na španjolskom.
Toni- "Di idemo?"
Ja- "Ideš leći."
Toni- "Ne, idem na plažu! Skinut ću se do gola i kupat!"
Ja- "Razmisli o tom sutra kad se otrijezniš."
Toni- "A kamo idemo?"
Ja- "Idemo u tvoju sobu."
Pokušao sam biti što mirniji. Ona se smijala, pila, pjevala. Nikad dosad se nisam sreo s pijanom osobom. Ovo je skroz novo iskustvo za mene.
Toni- "Uuuu! Idemo se jebat! Skidaj se!"
Ja- "Molim te dosta." Bilo mi je neugodno.
Doveo sam ju u sobu i stavio u krevet. Uspio sam joj uzeti bocu i staviti na pod pored kreveta. Vani je bila sparina, a unutra još gore pa sam joj otvorio vrata terase i razmaknuti zavjese. Kad sam je pogledao još se valjala po krevetu, ali sve sporije i sve se manje smijala. Ugasio sam stropno svjetlo i upalio lampu na noćnom ormariću do kreveta. Uzeo sam stolac koji je bio kod njenog radnog stola i sjeo pored kreveta.
Toni- "Zašto više nema glazbe?"
Ja- "Šššššš...spavaj." Prošaptao sam.
Gladio sam ju po kosi i polako je zaklapala oči. Kad je zaspala kratko sam ju gledao. Ona ima samo šesnaest, a život joj je podario samo najgore. Ja imam lijep život, imam sve što poželim, a osobe poput nje nemaju čak ni obitelj.
Sutra ujutro
Toni pov.Probudila sam se u šest, ali mi se nije dalo dignuti do sedam. Zumba, Hena i ostali koji danas rade su otišli na posao. Znam da bi trebala biti na poslu, ali danas ne radim. Belit je znao da ćemo se svi napiti, pa je jučer navečer rekao ocu da nećemo doći na posao danas. Uz to ga je jučer prvo zvao da dogovorimo kada ja mogu raditi i to. Njegov otac je vlasnik spasilačke jedinice na plaži.
Glava me rastura, zaspala sam u odjeći i slabo se sjećam što je jučer bilo. Belit je u kupaonici, a Leyla još spava u sobi za goste. Sreli smo se kad sam izašla iz sobe.
Mark se upravo probudio i spustio zamnom u kuhinju. Radila sam sebi i Belit kavu kad je Mark ušetao u kuhinju pa sam ga ponudila.
Ja- "Jutro."
Matk- "I tebi."
Ja- "Ostali su na poslu."
Matk- "Ti danas ne radiš?"
Ja- "Ne, Belit je znao da ćemo se napiti pa je rekao da danas nećemo doći."
CITEȘTI
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
VârcolaciRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...