Dva vuka

199 11 3
                                    

Kod kuće je bio kaos. Ni mame ni oca nije bilo klince su ostavili skroz same. Mali su napravili nered, skoro zapalili stan.

Nahranila sam ih pa su se otišli igrati dok sam pospremala. Ostatak večeri sam spremala i kasnije ih stavila spavati. Oko ponoći sam i ja legla neznam kad su moji došli valjda ih od umora nisam čula.

Sutra ujutro

Odvela sam klince u školu i otišla kod Leyle. U 10 moramo biti u bolnici znog Nitre jer je danas operacija.

Dok sam došla do nje skupa smo otišle na doručak neki brzinski. Došle smo pred bolnicu možda minutu prije 10 a gore pred salom je bilo užasno napeto.

Zagrlile smo obje Nitru. Bila je sa svojim ocem. Bio je tamo onaj neki lik kojeg sam viđala s Toni. Leyla ga je odmah pozdravila sa "Bok Mot, što ćeš ti tu?" i stali su sa strane porazgovarati.

Odmah su došli bogataši. Pitali su, derali su se gdje je Alvaro, zašto ga već nema onda se Leyla upetljela na ono Tonino mjesto i napala ih da ga ostave na miru on nemora ovo raditi.
Nitru je od nervoze počeo boljeti trbuh pa je sa Leylom otišla u WC.

Mot Pov.

Naslonio sam se na zid pa je došao jedan lik koj živi sa Toni.

"Slušaj žao mi je što sam te neki dan vrijeđao kad si dovezao Toni."

Ja- "Ne prihvaćam ispriku."

"Ja sam Mark."

Pružio mi je ruku. Prihvatio sam ju i rekao svoje ime pa smo stali jedan pored drugog obojca naslonjeni na zid.

Mark- "Nisam znao da ste vi prijatelji."

Ja- "I nismo."

Mark- "Zašto si onda došao?"

Ja- "Zbog Toni." Prekrižio sam ruke.

Mark- "Šta ti imaš s njom?!"

Ja- "Ne deri se."

Sad smo se okrenuli jedan prema drugom. Držao sam prekrižene ruke i pogledao ga, on je kipio.
U to je u hodnik ušla Toni i vidjela nas pa je odmah došla.

Toni- "Ne zanima me koj je vama vrag prestanite odmah!"

Mark- "Provocira."

Lukas- "Ovdje smo zbog Alvara a ne da saznamo tko je od vas veće muško."

Ja- "Lako tebi."

Toni je okrenula očima i otišla vidjevši Nitru, Lukas i ona su došli zajedno pa je i on otišao za njom.

Ja- "Vidiš trenutno sam ja u prednosti."

Rekao sam pa otišao. Kad sam stao sa strane da porazgovaram sa Toni došao je Alvaro kog smo svi čekali.

Ljudi koji žive sa Toni su ga napali pa se ona posvađala s njima i on je otišao na testiranje da utvrde da nije ništa unosio u sebe. Alkohol, cigare itd.

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Donde viven las historias. Descúbrelo ahora