Tad bi trebala raditi ali zamjenit ću se s jednom curom koja sutra ima noćnu smjenu. Odmah sam nazvala pizzerije i naručila za večeras.
Kod kuće nisam slušala Marka koji se dere na mene nego sam obukla kupači ispod odjeće i ponovno sjeo na motor. Idem na plažu možda Lukasa vidim, nadam se. Mark je došao dok sam stavljala kacigu, još uvijek je bio bijesan i derao se na mene pa sam mu rekla da je isti otac. Ostao je zatečen i ja sam se odvezla.
Parkirala sam motor i dogovorila se za sutra da znaju da će me jedna cura zamjeniti i ja nju i onda sam vidjela Lukasa koj je hodao po plaži. Bio je u kupaćem, imao je ručnik i sunčane naočale. Hodao je bos i prema mišićima koje je imao sumljam da je prestao vježbati.
Nasmiješila sam se kad sam ga vidjela, a i on se meni osmjehnuo. Dogovorila sam se do kraja sa ovima u stanici pa otišla k njemu. Pozdravili smo se zagrljajem.
Hodali smo i razgovarali a onda se otišli zajedno okupati u more. Rekao je da se nisam uopće promijenila a nije ni on sam mu odgovorila i pozvala ga na druženje večeras i dala adresu dok smo sjedili na plaži.
Par sati kasnije
Rekla sam čoporu za planove noćas. Mogu imati druženja ako dođu Mark, Skarlejt, Simon, Eduardo i neki njihovi prijatelji iz škole. Ja sam htjela obično druženje a sa ovima svima ispada zabava.
Leyla je došla nešto ranije da mi pomogne, biti ćemo u dnevnom. Imam sve što nam je potrebno a pizze su na putu. Čak sam film odabrala mislim da će se svima od ekipe svidjeti, zs bogataše neznam jer su se sad uvalili k nama. Naručila sam još nekoliko pizza nakon što su me natjerali da i oni dođu.
~zvono~
Viknula sam da ću ja otvoriti i preskočila kauč da dođem do vrata, a Mark se baš spuštao sa kata. Na vratima je bila Skarlejt sa njihovim prijateljima. Ima ih za 10 više od nas vjerojatno. Namršteno sam ju pogledala, a ona mi se nasmiješila.
Ja- "Znaš da možete uči i bez zvona."
Skarlejt- "Zašto, kad nam ti možeš otvoriti poslugo."
Mark- "Zašto se tako ponašaš?"
Ja- "Čini se da je ovo vaše druženje."
Gotovo je, znam da će mi oni uništiti druženje kakvo sam htjela. Sa tim u mislima sam otišla od vrata i nastavila pomagati Leyli dok su nas svi samo gledali. Mark je nešto malo pomogao ali nije to njegovo područje. Leyla me smirila kad smo bile same i rekla da se veselim dolaze naši prijatelji, bogataše možemo ignorirati.
~zvono~
Mark je otvorio vrata, prije nego li sam uopće stigla pogledati prema njima. Tamo je bila Malek, ona i Leyla su se poveselila, ja sam ju samo pozdravila, nisam toliko bliska sa njom. Ona je više Leylina prijateljica, možda smo se dva puta dopisivale, jednom vidjele na videopozivu.
Za par minuta pozvonili su Nitra i Alvaro. Zagrlili smo se svo troje pa su ušli, nisam stigla zatvoriti vrata tek su ušli kad je došao Lukas. Pozdravili smo se pa je ušao. Još samo Belita čekamo a on je rekao da počnemo bez njega jer će kaniti, što sad izvodi?
Neznam kako ću sve uskladiti sa bogatašima ali moram. Oni su već pričali ali moja ekipa međusobno i bogataši međusobno. Sjela sam na pod pored Leyle i pričala sa njima kako sam došla tu i o Leylinim roditeljima kad se opet čulo zvono. Ili dostavljač pizze ili Belit. Odmah se čuo Skarlejtin glas, "Poslugo hoćeš li otvoriti?" Mark se naljutio jer mi je to rekla ali sam mu rekla da nema potrebe za ljutnjom. Pitam se koje su mi tablete stavili u hranu kad ne reagiram na provokacije.
Na vratima je bio dostavljač. Dao mi je pizze, ja sam ih prvo morala odnijeti u dnevni jer ih nisam mogla držati onda se vratila i platila.
Ja- "Oprostite, znamo li se mi?"
"Ej, ja sam Mot."
Ja- "Znala sam da si mi poznat."
Mot- "Imam puno posla." Rekao je pa otišao.
Zatvorila sam vrata, oni su već jeli pa ih otvorila i izašla za Motom. Nešto u meni mi neda mira.
On je baš sjeo na motor koji je prekrasan i stavio kacigu. Da ne prije nego dođem do njega povikala sam njegovo ime, odmah je pričekao.Ja- "Hoćeš li ostati? Imamo druženje jer se nismo dugo vidjeli."
Mot- "Ne, moram raditi. "
Ja- "A, onda u redu sorry na smetnji."
Mot- "Nema veze."
Ja- "Ovo je tvoj motor?"
Mot- "Da, lakše mi je dostavljati."
Ja- "Preljep je."
Mot- "Ti se razumiješ u motore?"
Ja- "Imam jedan."
Mot- "A da, vidio sam. Morao bih ići." U to sam čula Leylu koja me zvala.
Ja- "Da, moram i ja. "
Spustio je staklo kacige i krenuo, pa napravio krug oko cvjetnjaka koji je ispred kuće zbog kružnog toka i stao na istom mjestu sa kojeg je krenuo.
Mot- "Hoćeš sutra sa mnom na piće?"
Ja- "Može."
Mot- "Nađemo se u šest na plaži."
Ja- "Radim od deset."
Pozdravili smo se pa sam otišla unutra dok je još bio u dvorištu i gledao me. Na vratima me čekala Leyla. Rekla sam joj da smo pričali o motorima i da ću joj sve na vrijeme reći.
Eduardo- "Zumba je rekao da možeš imati zabavu samo ako smo mi tu."
Ja- "Jeste li tu? Nije rekao da pričam sa vama."
"Hajmo igrati bocu istine."
Nasmiješila se i u zrak dignula praznu bocu. Pristali smo nakon što nam je objasnila pravila iako smo svi rekli da ih znamo.
Mark- "Kad ćeš mi zahvaliti što ocu nisam rekao istinu od danas?" Zavrtio je i stalo je na meni.
Lukas- "Trebam li ti nacrtati da ne razgovaraš tako s njom?"
"Halo takva nisu pravila!"
Ja- "Pusti Lukas, nije vrijedan toga."
Leyla- "Što smo propustili?"
Ja- "Reći ću vam poslje."
"Dobro, vratimo se na igru."
Dario- "Neka Malek vrti bocu."
Malek- "Sjećaš li se kad smo svi skupa videochatali?" Pitala je Belita.
ESTÁS LEYENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Hombres LoboRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...