Večera koja razdvaja✅

36 3 0
                                    

Ja- "Zašto?"

Lukas- "Pa da se druži malo sa nama."

Ja- "Nema potrebe."

Belit- "Da stvarno bi ga mogla pozvati."

Ja- "Ma vi ste nenormalni. Nije on naše društvo."

Lukas- "Pa ako je tvoje društvo može postati i naše."

Belit- "Volimo te, možemo podnijeti kakvog god dečka odabereš."

Ja- "Nije mi dečko."

Leyla- "Pustite ju na miru."

Lukas- "Onda pozovi svog partnera na spoj sa svima nama."

Ljuto sam ga pogledala na što je začepio znao je da mu mogu stvoriti šou sa Melek zato mu je bolje da me ne provocira. Na kraju sam ipak pozvala Marka. Želim ga pridobiti na našu stranu da bude kao mi a i da stane na moju stranu kad stanem pred Zumbu da ga pitam mogu li ići u Španjolsku. Popili smo svoje koktele kad su došli Voot i njeni prijatelji. Naručili smo jer tko zna kad će Mark doći. Došao je ubrzo nakon njih. Pozdravio me zagrljajem i sjeo do mene. Naručio je sebi piče, naručio si je jelo, među skupljim stvarima na meniju, pitao je želim li ja nešto na što sam naravno rekla ne, imam svoje. Cijelu noć smo pričali i družili se i čak me nije sramotio kao što sam mislila da će svašta reći. Vootini prijatelji su uredu, shvaćam zašto ih je zavolio Alvaro. Komentirala sam to u Wcu sa Nitrom na što je rekla "razumijem zašto ih je zavolio ali ne razumijem što mu je u životu falilo". Zagrlila sam ju i kratko utješila pa spomenula da Lukas izbjegava Malek.

Nitra- "Ne razumijem kakve veze imaju Lukas i Malek."

Ja- "Pa ona se njemu sviđa."

Nitra- "Gdje si to čula?" Pitala je sarkastično.

Ja- "Vidjela sam na njemu. I mene je tako gledao. Bio je stidljiv i nije htio priznati pa me ignorirao."

Nitra- "Ne vjerujem."

Ja- "Dobro nemoraš vjerovati samo sam mislila da ih poguramo malo."

Nitra- "Kako bi ih ti pogurala?"

Ja- "Vi ste si dobre, možeš reći da Malek nema prijevoz doma."

Nitra- "Ide samnom doma."

Ja- "Pa daj da smislimo nešto da ide sa njim, on je sa motorom."

Nitra- "Živimo u istom stanu."

Ja- "Pa? Ti možeš sa Leylom i kvragu Nitra zašto ne voziš svoj motor?"

Nitra- "Mislila sam ga prodati i uzeti Alvarov. Na skladištu je sa namještajem."

Ja- "Nemoj ga pordati, daj ga Voot ili Malek.'

Nitra- "Ni jedna ne vozi ali mogu pokušati."

Vratile smo se ostalima. Dečki su sa Markom pronašli svoju temu. Kratko smo još sjedili pa smo nas tri otišle platiti. Marku nije bilo jasno kad je vidio pa su mu dečki objasnili, čula sam. Kako je nemoguće u vezi samnom platiti i uvijek kad idemo negdje kao ekipa se potučemo hoćemo li plačati svako za sebe ili će samo cure plaćati. To mi je navika, Lukas je izmišljao toplu vodu kako bi on platio kad smo bili u vezi. Samo jednom se dogodilo da je Belit plaćao ili Belit i Lukas dok smo još bili zajedno. Platile smo i vratile se za stol. Pogledom sam Nitri pokazala na Lukasa koj se zagledao u Malek.

Mark- "Hej Nitra čije je dijete?" Oči su mi skoro ispale, nemogu vjerovati da je to pitao a i njoj su. Leyla, Belit, Lukas svi su ostali zatečeni pitanjem.

Nitra- "Lukasovo

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nitra- "Lukasovo." Na ovo su mi oči još više ispale al sam se probala skulirati.
Pogledala sam u nju pokušavajući ju očima pitati zašto je to rekla. Malek je pogledala Lukasa a on isto nije znao kako da reagira.

Ja- "Jesi li došao ovdje samo da to čuješ iz njenih usta?!" Napala sam Marka da svratim pozornost sa Lukasa.

Voot a pogotovo njenim prijateljima ništa nije bilo jasno.

Mark- "Naravno da ne, došao sam radi tebe bebo." Koj sam kurac spominjala da me nije sramotio.

Leyla- "Pa ovo bebo ti stvarno nije trebalo."

Svi smo se smirili a Belit i Nitra su pokrenuli novu temu iako sam bila ljuta na Marka. Više mi nije bilo do druženja htjela sam popraviti stvari između Malek i Lukasa što ona misli o njemu sad kad je ponovno čula da je on otac.
Ubrzo je došlo vrijeme za otići. Namignula sam Nitri u znak da probamo spojiti njih dvoje.

Nitra- "Mogli bi lagano krenuti."

Ja- "Da."

Mark- "Želiš da nam pozovem taxi?" Pitao me.

Ja- "Motor." Pokušala sam ga podsjetiti, izustila sam to kroz zube gledajući ga. Najrađe bi mu rekla nemoj me sramotiti ali neću. Reći ću mu to kasnije.

Nitra- "Ja idem sa Leylom, imamo nekih ženskim planova."

Leyla- "Od kad?" Pogledala sam ju raširenih očiju pa se samo složila i rekla da je zaboravila.

Ja- "Super, pozvat ćemo taxi za vas Voot."

Voot- "Netreba, živim u blizini." Kimnula sam.

Belit- "Samo se nemojte opet pobiti."

Mark- "Kad ste se?"

Ja- "Kasnije." Ometa ma.

Nitra- "Lukas hoćeš li ti odvesti Malek doma? Ne živi blizu."

Malek- "Stvarno nema potrebe mogu hodati, znam doći do doma."

Nitra- "Nema potrebe Lukas je sa motorom i usput mu je jeli tako?"

Lukas- "Da je." Rekao je nezainteresirano.

Ja- "Eto."

Mark- "Kad ste se vi potukle?"

Ja- "Kad je njezino prisustvo štetilo Nitrinom zdravlju." Pogledala sam ju. Moje vučje oči svašta kažu.

Voot- "Hej! Nisam joj ja rekla da pije." Odmah je ustala i krenula u svoju obranu.

Leyla- "Prestanite."

Rita- "Nije ni mjesto ni vrijeme."

Belit- "Ovaj put ćeš dobiti batina od mene." Zaprijetio mi je pa sam i njega pogledala.

Mark- "Kome prijetiš ti?!"

Ja- "Daj Mark sjedni." Povukla sam ga nazad na stolac.

Lukas Pov.

Situacija se smirila, pronašli smo drugu temu. Očito je da će se njih dvije ponovno potući. Možda ne danas ali previše su iste da bi se slagale. Popili smo do kraja i krenuli. Nisam htio ranije krenuti jer ne želim pričati sa Malek kad želi da idemo. Naravno ako nema prijevoz nije mi problem voziti ju ali ne želim puno pričati sa njom. Izašli smo ispred restorana pa sam joj rekao da mi je motor u ulici pored i otišli smo onamo.

Malek- "Stvarno me nemoraš voziti."

Ja- "Nije problem."

Vote za još🧡✨

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang