Netko odlazi✅

30 3 0
                                    

Sjedio sam sa njom satima, nismo progovorili ni riječ. Udisala je dim mojih cigareta i kašljala. Kasno navečer vratio se Tomas.

Pozdravili smo se i zamijenili. Čuvat će ju cijelu noć a ja se moram vratiti u kuću jer moji misle da sam cijeli dan radio. On je obavio poslove za mene. Prije nego li sam otišao rekao je da je vidio Toni u gradu, rekla je da radi. Rekao sam mu okej, nemoj mi više davat takve informacije.
Otišao sam kući. Poslje večere sam se zaletio do kioska u kvartu po cigarete pa doma na spavanje, danas nema opijanja.

Ujutro čim sam se probudio sam otišao zamjeniti Tomasa koj je jadan bio budan cijelu noć. Svojima sam lagao da imam obaveza u gradu. Čak sam motor isparkirao i ostavio u šumi da mislie da me stvarno nema.

Toni Pov.

Jučer sam do kasno radila i poslje išla sa Nitrom razgovarati sa njenim ocem. Zato sam se jutros jedva probudila iza 9. Čula sam da se netko šulja pored mog kreveta. Otvorila sam oči i vidjela Marka kako stavlja buket cvijeća na moj noćni ormarić. Mislim da me probudio miris.

Ja- "Ej."

Mark- "Jutro, nisam te htio probudit."

Ja- "Probudio me miris, ne ti."

Mark- "Za tebe." Pružio mi je buket.

Ja- "Hvala, nisi trebao."

Mark- "Zato sam uzeo. Imaš nekih planova danas?"

Ja- "Da. Imam par poslova za obavit, jučer sam ih dogovorila, Lukas ima utakmicu danas."

Mark- "Tvoj bivši?"

Ja- "Da, prijatelji smo."

Mark- "U redu samo pitam. Što igra?"

Ja- "Ne igra, trener je djeci. Oni igraju."

Mark- "Aha. Mogli bi kasnije van. Mislio sam da odemo na kuglanje ako bi htjela."

Ja- "Ne volim kuglanje. Ali mogli bi."

Mark- "Kad onda?"

Ja- "Neznam imam posla danas a sutra je Belitu rođendan pa ću biti vani cijeli dan."

Mark- "Mogu li sa tobom?" Ignorirala sam.

Ja- "Možemo ići u ponedjeljak."

Mark- "Može. Ponedjeljak navečer."

Ja- "Okej." Rekla sam pa ustala a on je otišao da se mogu spremiti.

Dok sam radila sam čekala Nitru da me nazove kad njezin otac ide ispalo je da sam završila i imala vremena doći kod njih. Kad sam došla, vrata su bila otvorena. Ušla sam u kuću i došla u trenu kad je Nitrin otac potpisao ugovor pred javnim bilježnikom. Lukas se zagledao u mene pa ga je Belit trknuo da i on potpiše.

Rukovali su se sa javnim bilježnikom pa je otišao a Nitra je zagrlila oca. Kratko je još bio tu pa smo svi izašli iz kuće. Zaključao je i oprostili su se pa je sjeo u taxi i otišao.

Nitra- "Idemo i mi."

Leyla- "Hej, htjela sam te pitat jeli kasno da uzmem neku sitnicu od Alvara? Za uspomenu."

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang