Toni- "Baš šteta što tvoj dečko nije zabrinut, nisi mu tako bitan srce."
"Ti mala, dobit ćeš batina!"
Toni- "Ma daj, da te vidimo frajeru!"
Skočio je prema njoj i počeo ju gristi i ona je uzvračala a ja i ovaj drugi smo ih razdvajali. Nakon što smo se razdvojili od njih krenuli smo sa plaže. Lutali smo po gradu. Ležali kod autoceste i čekali da naiđe neki auto pa iskakali iz trave i plašili ih. Skoro me udario auto zbog tog pa smo se smijali.
Nitko ne želi udarit živozinju pa da plača lovačkom društvu odštetu haha.Otišli smo do mog imanja. Htjela je da se rastanemo, ona mora doma, ja sam već doma ali sam odlučio da idemo na jedno mjesto koje je u blizini. Kao, hodali smo dosta počelo je izlaziti sunce kad smo došli tamo.
Toni Pov.
Ja- "Rekao si da nećemo puno hodati."
Mot- "Bi li išla da sam rekao da ćemo puno hodati?"
Ja- "Možda."
Mot- "Sjećaš li se ovog mjesta?"
Ja- "Da."
Mot- "Prije nego smo se upoznali službeno ležala si tu jednu noć."
Ja- "Kako znaš?"
Mot- "Našao sam te haha."
Nasmijali smo se i sjeli pa šutili. Pjevušio je neku pjesmu pa sam ga pitala što to pjevuši da prekinem tišinu.
Mot- "Ma u glavi mi je pjesma. Djed ju je pjevao danas."
Ja- "Kako ide?"
Mot- "Neznam sjećam se samo nekih rjeći."
Ja- "Možda ju znam."
Mot- "Sumljam haha. Vidio sam ovaj bagrem pa se sjetio."
Ja- "Daj...hajde da čujem."
Mot- "Ne sviđa mi se moj glas kad pjevam pa nebi."
Ja- "Nemožeš biti gori od Belita a on ide u glazbenu školu."
Mot- "On loše pjeva? I ima curu?"
Ja- "Tako je hahha."
Mot- "Sretnik. Ide nešto kao, ne lomite bagrem, pod njima...ah neznam..."
Ja- "Ne lomite mi bagrenje..."
Mot- "Pod njima sam ju ljubio." Ubacio se i pogledi su nam se seli pa smo se gledali.
Ja- "Dobro pjevaš."
Mot- "Ne seri, nije dobro haha. Bolje sviram."
Ja- "I ja, bolje plešem nego sviram i pjevam haha. Ti bar dobro jašeš."
Mot- "Da, trebaš vidjeti Tomasa, njemu ništa neide."
Ja- "Pravo čudo da nemate cure haha."
Mot- "Ma baš, nemamo vremena od previše posla na imanju."
Ja- "Hoćeš ostati na imanju cjeli život ili bi htio nešto drugo raditi?"
Mot- "Ostat ću na imanju samo, uvjek sam htio otvoriti nešto svoje. Iako se moji oduvjek bave vinima."
Ja- "Kao na primjer?"
Mot- "Ma neznam. Nebi o tome govorio, neće se ostvariti."
Ja- "Reci i zašto ne?"
ESTÁS LEYENDO
Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛
Hombres LoboRoditelji su joj poginuli pred očima kad je imala pet godina. Bili su ljudi-vukovi. Odbačena od čopora kad ih je najviše trebala završila je u domu za napuštene djevojčice u gradu iz kojeg dolazi. ~11 godina kasnije!~ Nakon toliko vremena njezin...