:)✅

42 2 0
                                    

Ja- "Šuti, nije slatko."

Rita- "Da je."

Sara- "Prve su ljubavi uvijek najljepše."

Ja- "Ja se osjećam glupo."

Sara- "Doslovno nemaš razloga. Reci mu kako se osjećaš. Nema boljeg dečka od njega na cijelom svijetu da ti bude prva ljubav."

Rita- "I ja se slažem. Ima strpljenja, dobar je, brižan."

Sara- "Nemoj to zajebat. Sumljam da ćeš požaliti."

Ja- "Jeste vi imale prvu ljubav." Pogledale su se pa u isti glas reke "da".

Rita- "Nismo ti rekle odakle se mi znamo." Ponovno su se pogledale.

Sara- "Imale smo istog dečka. Bio je ženskaroš a mi smo mu bile žrtve u isto vrijeme."

Ja- "Isuse."

Rita- "Nije to bilo davno. Prije godinu dana. Obje smo bile neiskusne u ljubavi pa samo pale na njega."

Sara- "Doslovno pale. Ti bar nisi spavala s njim."

Rita- "Ti nažalost jesi."

Sara- "Zato nema boljeg od Alvara, on tako nešto nebi napravio. Nije taj tip." Kimnula sam.

Rita- "Samo mu reci što osjećaš."

Sara- "Moramo nastaviti probe. Sviđa mi se kako sviramo."

Ja- "Kad iznajmim svoj stan možemo češće svirati."

Rita- "Jedva čekam. Bit ćemo stalno kod tebe." Nasmijale smo se.

Ja- "Nemam ništa protiv."

Sara- "Ali ko će ti iznajmiti stan da imaš probe benda. Ko će te uopće htjeti kao podstanara i susjeda sa bubnjevima."

Ja- "Neznam. Naći ću nešto. Osim toga imam i Todo."

Rita- "Jadni tvoji budući susjedi." Nasmijala se.

Kad smo se vratile u školu vidjela sam Alvara na hodniku i odmah otišla do njega. Od druženja sa curama sam se osjećala bolje.

Ja- "Ej. Možemo li se naći navečer? Htjela bih razgovarati."

Alvaro- "Naravno. Kamo želiš?" Zagledao se iza mene.

Ja- "Što je?"

Alvaro- "Moja sestra."

Ja- "Di?"

Alvaro- "Molim te sakri se."

Poslušala sam ga i pritajila se a on je otišao kod sestre. Hvala bogu ja imam samo jedan sat tjedno sa njom i to on nema s nama.

Zadnji sat smo imali zajedno. Iako se nismo vidjeli sad dva sata došao je i sjeo pored mene. Prebaci ruku preko naslona moje stolice dok se okreće iza. To mi se sviđa. Pred kraj tog sata sam ponovila razgovor kojeg je njegova sestra prekinula.

Ja- "Možemo se još uvijek naći navečer?"

Alvaro- "Da. Sorry nisam htio da nas vidi."

Ja- "U redu je."

Alvaro- "Doći ću po tebe. Može u 8?" Kimnula sam pa se nasmijao.

Hodajući kući sjetila sam se boksa jer sam prolazila nedaleko od dvorane. Došla sam kući i uzela stvari pa otišla na trening na kojem nisam bila, ne pamtim.

Kad sam završila sam otišla kući. Otuširala sam se jer se na treningu nemam gdje otuširati i polako se spremila. Brzo sam bila gotova pa sam prošetala Todo i još sjedila u sobi.

Vučica krvi, osvete i ljubavi🔛Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang